۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۶۴۲۶
همزمان با دهه فجر صورت می گیرد:

نشست علمی بررسی انقلاب اسلامی و آسیب های آن

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم از برگزاری نشست علمی بررسی انقلاب اسلامی و آسیب های آن همزمان با دهه مبارکه فجر خبر داد.
حجت الاسلام تقدسي نيا


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام تقدسی نیا به مناسبت فرا رسیدن سی ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع فرهنگی دهه مبارک فجر 89 را تشریح کرد و گفت: به همین مناسبت برنامه ها و طرح های فرهنگی متنوعی، با موضوع امام و انقلاب اسلامی، از ابتدای دهه مبارک فجر در دانشگاه باقرالعلوم (ع) با حمایت و همکاری دیگر واحد ها برگزار خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع) افزود: طرح ها و برنامه های امسال در قالب مسابقات فرهنگی و ورزشی، میزگرد علمی با موضوع انقلاب اسلامی و آسیب ها، برگزاری نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی و اسناد انقلاب اسلامی با موضوع امام و انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت فعال دانشجویان و دانش پژو هان و استادان برگزار می شود.

وی اعلام کرد: اعزام بیش از یکصد نفر از دانشجویان و دانش پژوهان به عتبات عالیات عراق در قالب سه کاروان، اعزام یکصد نفر به مشهد مقدس در قالب یک کاروان، برگزاری اردوی فرهنگی جهت بازدید از موزه عبرت و کاخ سعد آباد و جماران از دیگر برنامه های ویژه دهه مبارک فجر امسال است.

حجت الاسلام تقدسی نیا یادآور شد: انتشار ویژه نامه و نصب بنر و شعارهای مرتبط با انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه و ارسال پیام تبریک به همین مناسبت از جمله برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قصد داریم با انجام برنامه های فرهنگی مختلف ومتفاوت، فضای ایام الله دهه مبارک فجر امسال را فرهنگی تر کرده و برای معرفی انقلاب اسلامی و ایجاد فضای انقلابی گام برداریم، از این رو برای جذاب تر شدن برنامه ها از تمامی پتانسیل و امکانات موجود استفاده خواهیم کرد. /901/د102/ع

ارسال نظرات