۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۹۶۹۴۳
امام جمعه سراب:

آرمان‌های امام خمینی بهترین راهنما برای ادامه مسیر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب با اثرگذاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب بزرگ امام خمینی(ره) می‌تواند ملت‌های ضعیف و کوچک را در برابر ابرقدرت‌های استکباری به پیروزی برساند.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت‌الاسلام امیر رشتبری‌، امام جمعه سراب، روز گذشته در شورای اداری این شهرستان گفت: روش و اهداف متعالی انقلاب باید همواره در یاد و خاطره‌ها جاودانه بماند و اگر بخواهیم انقلاب با سرعت و شتاب در مسیر صحیح صراط مستقیم به حرکت خود ادامه دهد‌؛ آرمان‌ها و اهدافی که‌ امام خمینی(ره) آنها را تبیین کرده است بهترین راهنما و الگو برای پیمودن مسیر راستین انقلاب می باشد.

حجت الاسلام رشتبری با بیان این‌که ملت ایران به مدد بصیرت و آگاهی خود همواره راه خود را از میان کژ راهه ها و سختی ها پیدا می کند؛ اظهارداشت: سال گذشته مردم ایران از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمدند و اجازه تعبیر خواب وخیال های واهی قدرت های زورگوراندادند.

امام جمعه سراب با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و ایجاد موج جدید بیداری اسلامی در منطقه تأکید کرد: انقلاب اسلامی از توانایی ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند ملت‌های ضعیف و کوچک را در برابر ابر‌قدرت‌های استکباری به پیروزی برساند.

رشتبری برگزاری جشن‌های دهه فجر را برای شناساندن انقلاب و اهداف مقدس آن به نسل‌های بعدی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بازگشت به خاطرات شیرین گذشته و معرفی چهره‌های خدوم انقلاب اسلامی و بررسی عملکرد انقلابیون می‌تواند به زنده‌ماندن انقلاب در دل‌های مردم کمک کند.

امام جمعه سراب پیروزی انقلاب اسلامی را تغییری در تاریخ معاصر جهان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) تحویل داده شود./949/پ202/س
ارسال نظرات