۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۹۷۷۶۳
خطیب جمعه عوامیه عربستان:

اراده ملت ها سبب سرنگونی طاغوت می شود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه عوامیه عربستان تاکید کرد که هم اکنون کلمه فصل برای اصلاح نظام در اختیار ملت ها قرار گرفته اند و آنان با اراده می توانند طاغوت را سرنگون سازند.
شيخ نمر باقر النمر خطيب جمعه عواميه عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نمر باقر النمر خطیب جمعه عوامیه عربستان که به دلیل سخنرانی های تند علیه دولت و هیئت امر به معروف و نهی از منکر این کشور بارها بازداشت شده و اجازه سخنرانی را از وی گرفته شده بود، روز گذشته و پس از یک سال در جمع کثیری از شیعیان این شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به قیام های مردمی در تونس و مصر گفت: جوانان خواستار اصلاحات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند و دیگر توان تحمل وضعیت کنونی جامعه را ندارند.

حجت الاسلام نمر حرف آخر را در اختیار ملت ها دانست و تصریح کرد: حرف آخر برای اصلاح جامعه هم اکنون در اختیار ملت هاست و هر زمانی که برای تغییر، اصلاح و تجدد اراده کنند می تواند بر علیه ظلم و طاغوت قیام نمایند و امنیت و ثبات را به جامعه خود برگردانند.

خطیب جمعه عوامیه جوانان تونس و مصر را الگوی خوبی برای مجاهدت عنوان کرد و اظهار داشت: جوانان مصر و تونس نشان دادند که الگوی خوبی برای جهانیان خصوصا کشورهای عربی در مبارزه حق و باطل هستند.

وی تاکید کرد: جوانان تونسی و مصری برای بدست آوردن کرامت و عزت بشری به خیابان ها ریخته اند و در برابر نظام باطل که به طاغوت و زیرپا گذاشتن احساسات مردم منجر شده است ایستاده اند./980/گ
ارسال نظرات