۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۸۵۴۴
آیت الله طبرسی:

گردانندگان جریان فتنه مزدوران مستقیم آمریکا، انگلیس و از یاوران رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، گردانندگان جریان فتنه در کشور را مزدوران مستقیم آمریکای جنایت کار، انگلیس خبیث و از یاوران رژیم صهیونیستی معرفی کرد و بیان داشت: امروز محاکمه علنی سران فتنه یک مطالبه جدی مردمی است.
آيت الله طبرسي آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با محکوم کردن فتنه 25 بهمن عناصر ضد انقلاب، گفت: فتنه منافقان در این روز نشان دهنده عصبانیت آنها از حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن ماه امسال بود.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود پاسخ دندان شکنی به عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی دادند، افزود: فتنه گران وقتی خود را در برابر خروش عظیم ملت ایران ناتوان دیدند دست به فتنه گری زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی از خیزش های مردمی در خاورمیانه عصبانی است، ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند با تفرقه و اختلاف این بیداری اسلامی را منحرف کنند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که عمر فتنه و فتنه گر به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: سران فتنه در برابر سیل خروشان ملت ولایت مدار ایران اسلامی دفن شده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز سران فتنه در باطلاق خفت و خواری فرو رفته اند، تصریح کرد: این افراد دیگر هیچ آبرویی حتی نزد طرفداران خود نیز ندارند و به خودی خود معدوم شده اند.

آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: سران فتنه در حساس ترین برهه بیداری ملل مسلمان جهان اسلام که انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان را معیار عمل خود قرار داده اند در تکاپوی چالش آفرینی و تنش زدایی در ایران اسلامی بودند تا بتوانند جریان ضد استکباری و ضد صهیونیستی اخیر در کشورهای مسلمان منطقه را به انحراف بکشند که با پاسخ قاطع ملت ایران مواجه شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، گردانندگان جریان فتنه در کشور را مزدوران مستقیم آمریکای جنایت کار، انگلیس خبیث و از یاوران رژیم صهیونیستی معرفی کرد و بیان داشت: امروز محاکمه علنی سران فتنه یک مطالبه جدی مردمی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی آگاه تر و هوشیار از گذشته تحرکات نفاق آلود سران فتنه را رصد می کنند، تصریح کرد: فتنه گران بدانند که دیگر هیچ جایگاهی نزد ملت ایران ندارند و با عملکرد فتنه انگیزانه شان آینده شومی را برای خود ترسیم کردند.

امام جمعه ساری، سران فتنه را خائنان به اسلام، انقلاب، نظام و رهبری دانست و با اشاره به این که فتنه گران تنها در مسیر اهداف استکبار جهانی گام بر می دارند، ادامه داد: چهره واقعی این افراد برای ملت کاملاً مشخص شده است.

آیت الله طبرسی  با بیان این که قوه قضائیه باید هر چه سریعتر به وظیفه قانونی خود در برابر سران فتنه عمل کند، ادامه داد: فتنه گران با عملکرد خود در طول یک سال گذشته دیگر جای عفو و رأفت اسلامی برای خود باقی نگذاشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه ساری با گرامیداشت هفته وحدت، تفرقه و اختلاف میان مسلمانان را یکی از مهم ترین اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاش و سرمایه گذاری های استکبار جهانی در این جهت خلاصه شده است.

امام جمعه ساری، وحدت و همدلی را تنها را خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام برشمرد و ادامه داد: ملت های مسلمان باید با همدلی و برادری در مقابل توطئه های تفرقه افکنان هوشیار باشند./950/پ202/ج
ارسال نظرات