۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۸۷۴۲

پذیرش مدرسه علمیه نواب مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پذیرش مدرسه علمیه نواب مشهد از آغاز نام نویسی آزمون ورودی این مدرسه خبر داد و گفت: نام‌نویسی برای طلاب سال جدید تحصیلی از 25 بهمن آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.
پذيرش مدرسه علميه نواب پذيرش مدرسه علميه نواب
حجت الاسلام یاربی، مسؤول مدرسه علمیه نواب مشهد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مدرسه علمیه نواب مشهد در سال تحصیلی 90 ـ 91 از میان علاقه‌مندان در سه رشته تخصصی ادبیات عرب، فقه و اصول و کلام اسلامی برای دوره پنج ساله در سطح دو و سه پیوسته تحصیلات حوزوی دانش پژوه می‌پذیرد.

وی با بیان این‌که ارائه گواهی پایان یا اشتغال به پایه ششم حوزه، دارا بودن حداکثر سن 25 سال و قبولی در آزمون ورودی را از شرایط پذیرش این مدرسه عنوان کرد و افزود: نام نویسی در آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد به چهار صورت حضوری، ارسال مدارک از طریق پست، پست الکترونیکی به نشانی Pazireshnavab@gmail.com و تماس تلفنی قابل انجام است.

حجت‌الاسلام یاربی با بیان این‌که کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 21و 22 اردیبهشت 1390 توزیع خواهد شد، تصریح کرد: آزمون کتبی نیز 23 اردیبهشت سال 1390 در این مدرسه برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌های 2214133 - 2259559 با پیش شماره 0511 تماس بگیرند و یا به واحد پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، واقع در جنب حرم مطهر امام رضا(ع)، ابتدای خیابان شیرازی مراجعه کنند./934/پ202/س
ارسال نظرات