۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۹۹۳۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دموکراسی حقیقی همان مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دموکراسی واقعی همان مردم سالاری دینی است که امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی به ملت ایران هدیه کرد.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، در مراسم تودیع و معارفه مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا اظهار داشت: عزت امروزی ایران اسلامی در سایه رهبری مقتدر و دشمن‌شناس است.

وی افزود: ایران اسلامی در سایه استکبار‌ستیزی، ساده‌زیستی، ایمان به خدا، دشمن‌شناسی و مردم دوستی رهبران با کفایت آن، با حاکمیت ولی فقیه عادل و مؤمن در رأس قله عزت و افتخار به سر می‌برد.

حجت الاسلام ولایی، با بیان این‌که ملت‌ها معنای واقعی آزادی و عزت حقیقی را در اسلام ناب محمدی(ص) می‌بینند، تصریح کرد: برچیده‌شدن حکومت ظالمان فاسد و مستبد نتیجه‌ گردن‌نهادن به سیاست‌های اجانب بوده و همین امر باعث خشم ملت‌ها شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران بهترین الگو برای ملت‌های آزاده دنیا است، چرا که در آن جایی برای جولان سیاست‌های غرب و آمریکا وجود ندارد و امروز بیداری اسلامی در ملت‌ها، نویدبخش پایان سلطه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام ولایی اضافه کرد: استکبار جهانی سال‌های متمادی با طرح موضوع دموکراسی و حقوق بشر خیانت‌های بسیاری در حق ملت‌های مختلف کرده است و خود آنان به علت عدم حضور دینی و اخلاقی و ماهیت فرهنگی به زوال و سردرگمی مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که دموکراسی واقعی همان مردم سالاری دینی است که امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی به ملت ایران هدیه کرد و عامل صدور آن به سایر ملت‌ها شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم علی اصغری به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا منصوب و از زحمات رضا رضوانی، مسؤول سابق این نهاد قدردانی شد./935/د102/س
ارسال نظرات