۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۹۹۵۵۳

رییس بنیاد برکت کشور با آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد برکت کشور با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، امام جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، ظهر امروز با دکتر شایان آرانی، رییس بنیاد برکت کشور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.

براساس این گزارش، شایان آرانی با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد برکت به آیت الله موسوی جزایری، اظهار داشت: بنیاد برکت سرمایه گذاری و اشتغال زایی خوبی در روستاهای محروم کشور انجام داده است که سبب ایجاد موقعیت شغلی برای جوانان این روستاها شده است.

رییس بنیاد برکت در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: فلسفه تأسیس بنیاد برکت به دستور فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای ریشه کن کردن محرومیت در مناطق محروم کشور و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان این منطق است.

در ادامه این دیدار، آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: امیدواریم بنیاد برکت مانند نام خود دارای برکت برای مناطق محروم کشور و بویژه جوانان این منطق داشته باشد و تدبیرات مقام معظم رهبری در تأسیس این بنیاد بسیار خوب و قابل تحسین و تقدیر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در ادامه اظهار داشت: بنیاد برکت باید به مناطق محروم استان خوزستان که قشر عظیمی از این استان را تشکیل می دهند توجهات خاصی داشته باشد و جوانان و مردم این مناطق را هم که افرادی رنج کشیده هستند تحت پوشش خود قرار دهد./945/پ203/ص

ارسال نظرات