۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۹۹۹۰۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

‌مدیریت رهبر معظم انقلاب توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند ‌

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیهوده خواندن تلاش نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: تا زمانی که راه امام راحل و رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای در رأس این حکومت اسلامی وجود دارد، دشمنان جرأت هیچ تعرضی به این نظام اسلامی را نخواهند داشت.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) و جمعی از معاونان و رؤسای این اداره کل در رشت با اشاره به این که متأسفانه دنیای امروز از لحاظ اختلاف طبقاتی در یک وضعیت ناهنجاری قرار دارد، گفت: برخی از مردم کشورهای دنیا با گرسنگی مبارزه می کنند، اما در برخی کشورها هزینه های عروسی میلیارد ها تومان است.

وی با بیان این که اسلام برای رفع اختلاف طبقاتی راه های فراوان قانونی و اخلاقی برای مردم بویژه محرومان پیشنهاد کرده است، افزود: توجه به محرومان در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه رشت، تأسیس کمیته امداد از سوی امام راحل را اقدامی ماندگار از سوی ایشان دانست و ادامه داد: این اقدام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشان دهنده دغدغه خاطر ایشان به حال محرومان و مستمندان بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی همچنین به طرح هدفمند‌کردن یارانه ها اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح که یکی از اقدامات شجاعانه دولت بوده است، خدمت بزرگی برای قشر ضعیف جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نیازمندان و قشر ضعیف جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی سرپرست نیستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) که یادگار ارزشمند امام راحل است و امروز نیز با حمایت‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی همراه است به عنوان پدری مهربان با این اقشار جامعه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: بنا به فرموده آیات و روایات الهی بهترین مردم کسانی هستند که مردم از آنها بهره می‌برند و این افتخار بزرگی برای خدمتگزاران فعال در این سازمان مهم است.

وی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا همانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به امور محرومان این گونه رسیدگی نمی شود و این افتخار بزرگی برای این انقلاب است، چون شخصیتی در رأس این نظام قرار دارد که راه امیرمؤمنان را ادامه می دهد.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از سران فتنه آنها را عناصر سرسپرده دشمن معرفی کرد و گفت: این عده گول دشمنان خارج نشین را خورده اند و سر و صدا راه انداخته و راهپیمایی کردند و علیه نظام تلاش می کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی 32 سال است که با انقلاب شکوهمند اسلامی از استعمار و استبداد رهایی پیدا کرده است، افزود: همه ما خدمتگزار این نظام الهی هستیم و تا زمانی که راه امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری در رأس این حکومت اسلامی وجود دارد، دشمنان جرأت هیچ تعرضی به این نظام اسلامی را نخواهند داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات