خراسان - بنا به دستور تولیت آستان قدس رضوی، نام مرکز ناباروری «بشری» در بیمارستان رضوی به شهیده سیده بشری حسینی خامنهای (ره) تغییر یافت، اقدامی که باهدف تقویت پیوند میان خدمات درمانی و فرهنگ ایثار و معنویت، انجام شده است.
کد خبر: ۸۱۲۵۷۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۱
قم- در این بازدید، بهره برداری از ظرفیت بسیج، مدیران محلی و پایگاههای مقاومت در شناسایی و معرفی افرادی که با مشکل ناباروری مواجه هستند، مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۷۸۸۸۶۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۲۶
ارائه خدمات ناباروری سطح دو برای نخستین بار در مراکز درمانی استان قم راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۵۹۱۳۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت روز ملی جوانی جمعیت تصریح کرد که در رابطه با درمان ناباروری، مرکزی را در بیمارستان نجمیه راهاندازی کردیم که خدمات خوبی را ارائه میدهد.
کد خبر: ۷۳۵۰۷۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
رئیس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا سال 1402 باید 10 مرکز سطح 2 ناباروری در استان اصفهان راهاندازی شود.
کد خبر: ۷۲۳۱۴۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۶