۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۲۴۸۷۱
امام جمعه ملکان:

شهدای معلم با شهادت خود درس شهامت و رشادت را به ما آموختند

حجت الاسلام زمانی رسالت شهدا را نشان دادن راه تعالي و عروج دانست و گفت: شهداي معلم در دوران زندگي خود به تعليم و تدريس پرداختند و سپس با شهادت خود درس شهامت و رشادت را به ما آموختند و وظيفه معلمي خود را به بهترين نحو به انجام رساندند.
حجت الاسلام زمانی، امام جمعه ملکان

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در تبریز، حجت الاسلام حافظ زماني، امام جمعه ملکان پیش از ظهر امروز در ديدار با خانواده شهداي فرهنگي، با بیان اینکه شهدای الگوی ها عظیم ایثار و از خود گذشتگی هستند، اظهار داشت: فرهنگ شهادت باید در جامعه نهادینه شود و تداوم یابد.

 

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ شهادت در میان جوانان، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان با دلاوري ها و رشادت هاي حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند تا فرهنگ ايثار و شهادت در آنها نهادينه شود و از این مهم به دور نباشند.

 

امام جمعه ملکان رسالت شهدا را نشان دادن راه تعالي و عروج دانست و افزود: شهداي معلم در دوران زندگي خود به تعليم و تدريس پرداختند و سپس با شهادت خود درس شهامت و رشادت را به ما آموختند و وظيفه معلمي خود را به بهترين نحو به انجام رساندند.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز مقتدر و عزتمند است، گفت: اقتدار كنوني ايران اسلامي از بركت خون شهدا است و ملت غيور ايران در دوران دفاع مقدس با ايثارگري، شهامت، شهادت، صبر و مقاومت روحيه خود را به جهانيان نشان دادند.

 

حجت الاسلام زماني با اشاره به اينكه تفكر شهيد و شهادت زوال ناپذير است، تصریح کرد: بايد حواسمان را جمع كنيم تا خداي ناكرده آگاهانه يا ناآگاهانه در مسير خواسته دشمن حركت نكنيم و کاری نکنیم که به نفع دشمن تمام شود.

 

وی با بیان اینکه شهدا الگوی حرکت امروز ما هستند و چراغ راه به سوی هدف الهی اند، ابراز داشت: ما بايد شهدا را الگوي خود قرار دهيم تا راه را گم نكنيم، شهدا با خون خود در مسیر آرمان ها و انقلاب گام برداشتند و به ما نیز نشان دادند که چگونه حرکت کنیم.

 

امام جمعه ملکان شهدای معلم را آموزگاران ایثار و شهادت عنوان و تصریح کرد: شهدای معلم با مرگ عزتمند خود نیز به ما درس دادند و به ما مسیر شهادت را نشان دادند./854/203/ب2

ارسال نظرات