۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۲۵۶۱۷
رییس سازمان بسیج رسانه فارس:

اصحاب رسانه در مقابله با ترفندهای دشمن پیشگام باشند

رییس بسیج رسانه استان فارس گفت: بیش از 175 شبکه فارسی‌زبان علیه ارزش‌ها و اعتقادات ایران اسلامی در حال سخن‌پراکنی هستند و برای مقابله با ترفندهای دشمنان خارجی اصحاب رسانه باید پیشگام باشند.
بسیج رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، میلاد امیری‌نژاد امروز در دیدار اعضای بسیج رسانه فارس با حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کلانتری نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: از ابتدای تشکیل بسیج رسانه با حمایت و دفاع بسیجی‌وار از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت و رهبری گام برداشته‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه بعضی از مسؤولان نسبت به شبیخون فرهنگی خواب هستند، افزود: وجود 250 رسانه در فارس عامل مؤثری در مقابله با ترویج و شبیخون فرهنگی غرب از طریق رسانه‌‌های مجازی و مکتوب است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس خاطرنشان کرد: بیش از 175 شبکه فارسی‌زبان علیه ارزش‌ها و اعتقادات ایران اسلامی در حال سخن‌پراکنی هستند و برای مقابله با ترفندهای دشمنان خارجی اصحاب رسانه باید پیشگام باشند.

 

امیری‌نژاد تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تعدادی از خبرنگاران با قلم خود برای تنویر افکار عمومی اعلام آمادگی کرده‌اند که در میدان‌های نبرد حضور داشته باشند.

 

رییس بسیج رسانه استان فارس بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی برای فریب اذهان عمومی با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و ایجاد فضاهای مجازی تلاش‌های بسیاری کرده‌اند اما اصحاب رسانه که پیرو ولایت و رهبری هستند هرگز اجازه عرضه اندام به معاندان نخواهند داد./203/919/ب1

ارسال نظرات