۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۲۵۸۵۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

همایش بزرگ پرچم داران بصیرت برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این همایش اواخر ماه شعبان و به منظور تببین برنامه‌های تبلیغی به مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مصائبی

حجت‎الاسلام ولی‌الله مصائبی، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به این که از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در ماه شعبان طلایه‌داران محراب است، گفت: این برنامه به مناسبت هفته مساجد و تکریم آنها برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایشی ویژه فعالان فرهنگی استان در راستای بصیرت افزایی اظهار داشت: همایش بزرگ پرچم داران بصیرت ویژه فعالان فرهنگی استان در ماه جاری در راستای بصیرت افزایی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این برنامه اواخر ماه شعبان و به منظور تببین برنامه‌های تبلیغی به مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری همایشی ویژه بانوان فعال استان زنجان در زمینه های فرهنگی تأکید کرد: از دیگر برنامه‌هایی که همزمان با ماه شعبان اجرایی خواهد شد، همایش بزرگ هم‌اندیشی با بانوان فرهیخته زنجانی است.

 

حجت الاسلام مصائبی در ادامه به سایر برنامه‌های اجرایی از سوی هیأت‌های محوری و شاخص استان اشاره کرد و گفت: برگزاری گفتمان‌های بصیرتی و سبک زندگی با محوریت دینی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت ماه شعبان اجرایی خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه های طراحی شده از سوی این اداره کل برای برگزاری در روستاهای تحت پوشش آنها اظهار داشت: به مناسبت ماه شعبان ۴۲ ویژه‌ برنامه نیز از سوی سازمان تبلیغات زنجان در روستاهای استان اجرایی خواهد شد.

 

وی در پایان با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان در آستانه ماه مبارک رمضان تأکید کرد: مبلغان مختلفی مانند سنوات گذشته در آستانه ماه مبارک به روستاها و شهرهای استان اعزام خواهند شد که بومی و یا اعزامی از قم هستند./302/949/ب1

ارسال نظرات