۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۲۶۳۳۷
با حضور مشاور معاون رییس جمهور؛

مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان شهرکرد برگزار شد

آیین تجلیل از جانبازان شهرستان شهرکرد صبح امروز با حضور مشاور معاون رییس جمهور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مسؤولان و خانواده معظم شهدا و جانبازان این استان برگزار شد.
روز جانباز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، فریدون فریدونی، مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در آیین تجلیل از جانبازان شهرستان شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: کلمه جانباز، کلمه مقدسی است و مردانگی می‌خواهد تا بتوان به این کلمه مقدس رسید.

 

مشاور معاون رییس جمهور تولید فکر را یکی از اجزای اقتصاد مقاومتی عنوان و خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران نیز با روش و منش خود در تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب قدم موثری بر خواهند داشت.

 

در ادامه این آیین نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور در محضر جانبازان را توفیق الهی دانست و گفت: جانبازان از محضر حضرت باری تعالی نمره و درجه و مدال جانبازی گرفته اند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به جانبازان، افزود: چه دیگران بدانند، چه ندانند، چه قَدرِ شما را بدانند و چه ندانند، چه به شما سر بزنند و چه نزنند، چه خدمت شما باشند و چه نباشند، واقعیت تغییر نمی کند و شما نمره قبولی خود را از خداوند متعال گرفته اید.


وی اظهار داشت: مسؤولان هر کاری برای ایثارگران انجام دهند، خدمت به خود کرده اند و با خدمت به این عزیزان به خود نمره داده اند.


امام جمعه شهرکرد ادامه داد: خدمتی که جانبازان به دین و کشور ارائه دادند تا ابد ماندگار است و جانبازان باید تلاش کنند هر روز بر نمره جانبازی خود بیفزایند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همان گونه که حضرت عباس(ع) به دشمن اطمینان نکرد، امروز نیز جامعه نیازمند بصیرت است و جامعه باید آگاه باشد و نسبت به توطئه های دشمن که می خواهد بین ملت و ولایت جدایی بیندازد بیدار باشد.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام به وظایف جانبازان در این زمان اشاره کرد و افزود: جانبازان باید بصیرت را به دیگران تزریق کنند و خط و هدایت به جامعه ببخشند.


قدرت الله رییسی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه به نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت بکار خواهد گرفت و سه رویکرد توانمندسازی ایثارگران، ارتقای بهره وری و توسعه فرهنگی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.


رییسی گفت: هم اکنون 6 هزار جانباز از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری استفاده می کنند.


به گزارش رسا، در ادامه نیز مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نیابت از معاون رییس جمهوری به دیدار جانبازان بستری در بیمارستان های هاجر و آیت الله کاشانی رفت./9457/202/ب2

ارسال نظرات