۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۲۷۰۸۵
با حضور حافظان و اساتید قرآنی در اهواز؛

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف خوزستان برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف استان خوزستان با حضور حافظان و اساتید قرآنی در اهواز برگزار شد.
قرآن 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف خوزستان پیش از ظهر امروز، در حسینیه امام رضا(ع) کیانپارس اهواز برگزار شد.

 

ابن مراسم با قرائت قرآن آغاز و در ادامه گروه 6 نفره تواشیح «المختار» که نماینده خوزستان در مسابقات کشوری هستند به خواندن توشیحات در مدح پیامبراکرم(ص) روی آوردند.

 

همچنین احمد راهی مالکی از مبتهلان معروف خوزستان به ابتهال خوانی درباره پیامبراکرم(ص) و مقام شامخ ایشان پرداخت که حضار با تکبیر و صلوات با ایشان همراهی کردند.

 

در ادامه نیز سخنرانان این مراسم به سخنرانی درباره مقام و منزلت قرآن، فعالیت های قرآنی خوزستان، اظهار تأسف از برگزاری با تأخیر مراسم تجلیل و دلایل این تأخبر اشاره کردند و سپس لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان و با همکاری معاونت فرهنگی این بخش تقدیم برگزیدگان اول تا سوم  مرحله استانی این دوره شد.

 

در سی و هشتمین دوره که آذر ماه سال گذشته در رشته های دعاخوانی، حفظ کل، 5، 10، 20 جزء، قرائت، معارف، اذان و ترتیل، ابتهال و تواشیح برگزار شد در نهایت 3 نفر برگزیده مشخص و در مراسم امروز از آنها تقدیر شد.

 

در این مراسم از 21 خواهر و 25 برادر برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف تجلیل به عمل آمد هر چند که تعدادی از برگزیدگان حضور نیافتند.

 

گفتنی است، در این مراسم مدیر کل و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان، حافظان و اساتید قرآنی حضور داشتند./9456/203/ب2

ارسال نظرات