۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۲۷۷۷۱
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:

شهدا منشأ برکت در نظام جمهوری اسلامی هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که همه ما وامدار خون شهدا هستیم، گفت: شهدا منشأ برکت در نظام جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای آشناسازی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ استقامت و شجاعت است، افزود: امید است این یادواره ها بستری مناسب در جهت معرفی حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد.

 

کشکولی با تأکید بر ضرورت معرفی شهدا از سوی نویسندگان و هنرمندان به مردم به ویژه نسل جوان، اظهار داشت: شهدا منشأ برکت در نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

وی در ادامه با بیان این که مردم سالاری دینی امروز را مدیون خون شهدا هستیم، عنوان کرد: امروز بشریت وامدار شهدا است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: امروز شهدای مدافع حرم به تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس در مبارزه با استکبار جهانی هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که استان لرستان ۱۰۰ درصد شیعه است، عنوان داشت: مردم استان همواره پیرو ولایت بوده و هستند.

 

کشکولی با اشاره به این که استان لرستان از وجود جوانان پرشور و ولایتمدار بهره مند است، بیان کرد: امنیت پایدار امروز استان حاصل وجود جوانان ولایتمدار است.

 

وی در ادامه یادآور شد: استان لرستان بیش از 6 هزار و ۳۰۰ شهید و ۱۵ هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که از ۱۰ هزار شهید عشایر کشور، هزار شهید متعلق به استان لرستان بوده است، افزود: شهید شاخص آن شهید قاسم مدهنی بوده است.

 

وی از شهید مدهنی به عنوان پاسداری متفکر، اندیشمند و فرماندهی آشنا با علوم نظامی عالی، عارف، شجاع و با بصریت یاد کرد که در جبهه های حق علیه باطل ایستادگی کرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات