۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۲۸۲۳۳
با حضور مدیرکل بنیاد مهدویت کشور؛

همایش «بانوان منتظر» در زاهدان برگزار شد

همایش «بانوان منتظر» به‌مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی همچنین جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در زاهدان برگزار شد.
بانوان منتظر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همایش «بانوان منتظر» به‌مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، سالروز ولادت امام صاحب‌الزمان(عج) با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی و همچنین جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار شد.

حمزه دهقان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و نمی‌توان نقش تأثیرگذار آنان چه در دوران غلبه بر حکومت طاغوتی شاه و چه در دوران جنگ تحمیلی را نادیده گرفت.

 

وی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: عملیات بیت المقدس 10 اردیبهشت سال 61 با رمز «یا علی ابن ابیطالب» شروع شد که در سوم خرداد ماه منجر به آزادسازی خرمشهر شد و برگ برنده صدام از دستش بازپس گرفته شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: صدام پس از تصرف خرمشهر، این شهر را به یک دژ تسخیر ناپذیر تبدیل کرد و بر دیوارهای شهر نوشت «آمده ایم که بمانیم»، اما با وحدت بین ارتش و سپاه و نیروهای مردمی در مقطع زمانی تقریبا 8 ماهه  و انجام 4 عملیات عمده سرزمین‌های اشغالی پس گرفته شد.

 

مریم پویا، مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این همایش با تبریک ولادت امام زمان(عج)، اظهار کرد: جامعه‌ای که منتظر است، جامعه‌ای پر نشاط و سرزنده است و هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌رود.

 

وی افزود: انتظار موجب می‌شود تا انسان به آینده امیدوار باشد و با چنین امیدی، همواره به تلاش خود برای رفع بی‌عدالتی‌ها و فسادها ادامه دهد، در حالی که اگر فرهنگ انتظار در جامعه کمرنگ شود، چنین جامعه‌ای دچار یأس خواهد شد.

 

این مدرس دانشگاه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین آثار فرهنگ انتظار این است که مردم در فساد غرق نمی‌شوند؛ چشم مستضعفان همیشه امیدوار به ظهور یک منجی بزرگ است و این امید به آنان انگیزه و نیرو می‌دهد./202/831/ب1

ارسال نظرات