۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۲۵۶
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه:

ترویج فرهنگ مهدوی، سبب ناکامی نفوذ دشمن است

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) گفت: امروز دشمنان با توطئه‌های از پیش طراحی شده درصدد گمراه کردن و به انحراف کشاندن جوانان این مرزو بوم هستند که این امر شوم با ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه خنثی و سبب ناکامی دشمنان می‌شود.
مهدویت

ربابه سادات جذبی، مدیرمدرسه علمیه حضرت خدیجه ام‌المومنین(س)، درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا،ضمن تبریک به سالروز میلاد مسعود و میمون منجی بشریت حضرت مهدی(عج)، با اشاره به اهمیت و اعتقاد به ولادت حضرت مهدی(عج)، گفت: مهم‌ترین مساله در ولادت حضرت مهدی(عج) اعتقاد به وجود خود ایشان است.

 

وی افزود: در همه ادیان‌ها اعتقاد به وجود موعود و منجی بشریت ذکر شده است اما آنچه قابل توجه است آن است که بعضی از این ادیان‌ها معتقد هستند که هنوز منجی موعود متولد نشده است و هم اکنون در انتظار تولد او به سر می‌برند.

 

جذبی ادامه داد: بعضی از پیروان این گونه مذاهب بر این باور هستند که خداوند متعال هر زمان که اراده نماید موعود بیاید خلق الساعة او را ایجاد خواهد کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام‌المومنین(س) درباره اعتقاد شیعیان بر این امر که موعود و منجی بشریت متولد شده و وجود نازنین ایشان در پرده غیبت است، بیان داشت: طبق احادیث فراوانی که از ائمه معصومین(ع) نقل شده است خداوند لحظه‌ای زمین را خالی از حجت قرار نمی‌دهد چرا که اگر چنین امری محقق شود هر آیینه زمین اهل خودش را در خود فرو خواهد برد.

 

وی با بیان اینکه در آیات و ادعیه‌های فراوانی خداوند به وجود امامان معصوم(ع) اشاره دارد، تاکید داشت: امامان معصوم(ع) تنها راهنما و رهبر بشر نیستند بلکه آنان انسان‌های کاملی هستند که خداوند به واسطه وجود نازنین آنان بلا را از ما انسان‌ها و زمین دفع می‌کند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام‌المومنین(س) برگزاری جشن‌های و محافل مذهبی را حفظ شعائر دینی بر شمرد و خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه مجالس بسیار خوب، اما کافی نیست بلکه بهتر است شیعیان در راستای احیا و صیانت از اهدافی که خود حضرت بر آن اهتمام دارد گام بردارند تا با رضایت الهی هر چه سریعتر ظهور محقق شود.

 

وی افزود: در راستای این امر خطیر بهتر است هر فردی در هر پست و مقامی که قرار دارد وظیفه خود را به نحو احسنت در پیشبرد اهداف مهدوی انجام دهد مانند بانوانی که انتظار ظهور خود را در حفظ حجاب و تربیت فرزندان صالح انجام می‌دهند.

 

جذبی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با توطئه‌های از پیش طراحی شده درصدد گمراه کردن و به انحراف کشاندن جوانان این مرز و بوم هستند که امید است با استعانت از امام زمان(عج) آنان در این زمینه با ناکامی مواجه شوند./302/813/ب1

ارسال نظرات