۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۲۸۶۷۱
امام جمعه موقت اهواز:

انتخاب آیت الله جنتی، انقلابی و آرمان گرا بودن مجلس خبرگان رهبری را ثابت کرد

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که آیت الله جنتی از شخصیت های صاحب نظر در مبانی انقلاب اسلامی و برخوردار روحیه انقلابی والا هستند، گفت: انتخاب آیت الله جنتی، انقلابی و آرمان گرا بودن مجلس خبرگان رهبری را به رخ دشمنان کشید.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک آغاز فعالیت دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله جنتی برای ریاست آن، اظهار داشت: انتخاب آیت الله جنتی با توجه به ترکیب فعلی مجلس خبرگان رهبری و اخذ اکثریت آراء برای کسانی که با ترکیب این مجلس آشنا هستند، امری طبیعی است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: آیت الله جنتی از شخصیت های فعال و مؤثر در انقلاب اسلامی، جزء نخستین فقهای شورای نگهبان، امام جمعه قم و تهران است و با توجه به انقلابی بودن مجلس خبرگان رهبری چنین انتخابی برای اعضای آن امری طبیعی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ابرازداشت: پیام این انتخاب برای دشمنان آن است که نهادهای اساسی جمهوری اسلامی به ویژه مجلس خبرگان رهبری همچنان انقلابی و آرمان گرا خواهند ماند و امیدورایم که آغاز فعالیت این دوره و ریاست آیت الله جنتی برکات و نتایج سودمندی برای نظام اسلامی و ملت ایران به همراه داشته باشد.

 

این مقام مسؤول گفت: آیت الله جنتی شخصیت صاحب نظر در مبانی انقلاب اسلامی و از روحیه انقلابی والایی برخوردار هستند و ان شاء الله سعه صدر، انسجام، وحدت، همدلی و صمیمیت مورد نیاز نیروهای ولایی و انقلابی را در کنار روحیه انقلابی فراهم خواهند کرد تا شاهد حرکت رو به جلو برای نظام اسلامی باشیم.

 

وی در پایان افزود: امیدواریم که مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی جدید در جهت کارآمدی نظام اسلامی گام های خوبی بردارند و مجلس خبرگان رهبری با توجه به عدم مسؤولیت اجرایی، در کمک به تدوین نظریه ها و مبانی انقلاب اسلامی و معرفی ماهیت انقلاب اسلامی گام بردارد تا با همدلی نیروهای ولایی و انقلابی در آرمان های انقلاب اسلامی که امام راحل(ره) مشخص کرده اند، گام بردایم./9456/303/ب2

ارسال نظرات