۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۳۰۱۸۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

ضررورت استفاده از فرصت های تبلیغی برای تبیین اقتصاد مقاومتی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان استفاده از فرصت های تبلیغی برای تبیین اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و گفت: یکی از فرصت های مغتنم برای ترویج معارف الهی، مناسبت های دینی است.
دشتکی

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به مسأله تبلیغ، اظهار داشت: یکی از فرصت های مغتنم برای ترویج معارف الهی؛ مناسبت های دینی است.

 

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با برنامه ریزی های خود در تلاش است که با استفاده از شبکه تبلیغی از این فرصت مغتنم کمال استفاده را ببرد و معارف الهی و اسلامی را ترویج کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: در ماه رمضان با بسیج شبکه تبلیغی استان تلاش می شود که مردم بتوانند فیوضات این ماه را بیش از پیش درک کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت هدف دار بودن تبلیغ در ماه رمضان، ابراز داشت: برای انجام درست برنامه ها و تعمیق باورهای دینی تلاش می کنیم که رویکرد تبلیغی جدیدی را طراحی کنیم.

 

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: تبلیغات اسلامی استان همواره پیش از مناسبت های مذهبی همایش را برگزار می کند تا مبلغان را در کنار یکدیگر حاضر کرده و رویکردهای مهم را با آنان در میان بگذارد.

 

وی ادامه داد: این همایش ها بیشتر با هدف تبیین رویکردها و اولویت های تبلیغی و توجیه برنامه های مبلغان در استان انجام می شود و دارای مزایای علمی و محتوایی فراوانی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اولویت هایی مانند سبک زندگی اسلامی، اسیب های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، فای مجازی آسیب ها و مزایا و توجه به جوانان از اولویت های تبلیغی امسال است.

 

وی به حضور مبلغان در استان همدان اشاره کرد و گفت: در ماه رمضان افزون بر مبلغان داخل استان و بومی، در حدود 700 مبلغ از سایر استان ها در استان همدان حاضر می شوند.

 

حجت الاسلام دشتکی در پایان اظهار داشت: توجه به سبک زندگی اسلامی، تبیین اقتصاد مقاومتی برای مردم، فرصت های تبلیغی و مبلغان انقلابی از جمله مباحثی است که باید مبلغان در تبیین آن بکوشند./979/302/ب2

 

 

ارسال نظرات