۰۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۹۲۸۹
از صبح فردا آغاز می شود؛

آموزش طلاب خواهر مربی طرح حجاب ریحانه البنی در مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیراجرایی طرح ریحانه النبی (عفاف و حجاب) در مازندران از آغاز مصاحبه و آموزش طلاب خواهر علاقه مند برای اجرای طرح ریحان النبی در ساری از فردا خبرداد.
حجت الاسلام باقر زاده مدير طرح حجاب ريحان النبي در مازندران

حجت الاسلام ابراهیم، باقرزاده، مدیر اجرایی طرح ریحانه النبی در مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از آغاز مصاحبه وآموزش طلاب خواهر علاقه مند برای اجرای طرح ریحان النبی در ساری از صبح فردا در ساری خبرداد.

وی افزود: مصاحبه و آموزش خواهران طلبه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مدیراجرایی طرح ریحانه النبی در مازندران با اشاره به این‌که حدود سی نفراز خواهران طلبه حوزه علمیه ساری، برای همکاری در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: پس ازانجام مصاحبه و آموزش های لازم تعدادی از این طلاب خواهر به عنوان مربیان طرح عفاف و حجاب انتخاب خواهند شد.

وی با بیان این که طرح ریحانه النبی سال تصیلی جدید در13 مدرسه دخترانه ناحیه یک ساری اجرا خواهد شد، گفت: این طرح در سال های آتی در دیگر شهرهای استان و نیز مقاطع راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه نیز اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این‌که در اجرای طرح عفاف و حجاب تنها ازفارغ التحصیلان حوزه به عنوان مربی استفاده خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون میزان استقبال خواهران طلبه برای همکاری در این طرح بسیارمناسب بوده است.

مدیراجرایی طرح ریحانه النبی در مازندران با اشاره به این‌که این طرح در آینده ای نزدیک در شهرهای دیگر مازندران نیز گسترش خواهد یافت بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر مسؤولان استان همکاری لازم را برای اجرایی شدن این طرح در ساری به عنوان اولین شهرمازندران دارند./پ202
ارسال نظرات