۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۲۵۸۲۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شهدا مایه عزت، امنیت و آرامش دنیای اسلام هستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان جایگاه و منزلت بالای شهیدان، شهادت را پاداشی بزرگ برای بندگان خاص خدا معرفی کرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائم شهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امشب در مراسم یادبود شهید مدافع حرم محمد بلباسی، وی را دارای خاندانی ریشه دار در عقاید مذهبی دانست و با توجه به رشادت این شهید، گفت: مرگ در بستر شایسته او نبود.

 

امام جمعه قائمشهر، شهید بلباسی را نیرویی زبده و کارآزموده معرفی کرد و با اشاره به وعده الهی در خصوص مجاهدان راه حق تأکید کرد: خدای رحمان عزت مجاهدان را حفظ خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی انقلاب اسلامی را برخاسته از اسلام ناب محمدی دانست و افزود: انقلاب اسلامی پرچم مبارزه با استکبار را بالا گرفت و طبق اصل قرآنی، اسلام ناب را مجاهدت در راه خدا حفظ خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عاقبت همه انسان ها مرگ و سفر از دنیای فانی خواهد بود، گفت: آن مرگی که با شهادت و در زیر سایه مجاهدت در راه خدا باشد متعلق به بندگان خاص خداست.

 

امام جمعه قائم شهر، فرزندان شهدا را ثمره های گران بها از شهدا دانست و تأکید کرد: خداوند حق فرزندان شهدا را ضایع نخواهد ساخت.

 

وی با بیان این که اشک ریختن برای شهدا نشانه عزت است نه ذلت افزود: اشکی که برای شهدا ریخته می شود در راستای همان گریه هایی است که برای امام حسین(ع) جاری می شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا مایه عزت، امنیت و آرامش دنیای اسلام هستند چرا که به واسطه رشادت های ایشان است که آبروی اسلام حفظ می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

 

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود./202/950/ب1

ارسال نظرات