۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۲۵۸۶۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

شهدای مدافع حرم عامل اقتدار و صلابت کشور در خارج از مرزها هستند

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که جانفشانی‌ و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم زمینه‌ ساز ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه شده و ما باید قدردان این اقتدار و آرامش کشور باشیم، گفت: اگر خون های پاک این شهدا نبود امروز در مرز های داخلی باید با تروریست ها مقابله می کردیم.
مدیر حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره شهادت جمعی از رزمندگان مدافع حرم مازندران در سوریه، گفت: شهدای مدافع حرم با رشادت‌های خود در مبارزه با تروریست ها اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به ارمغان آوردند.

 

وی با بیان این که شهدا بهترين سرمايه خود را که جانشان بود ايثار كردند و شهادت را به جان خريدند، افزود: خون پاک این شهدا موجب عزت و اقتدار اسلام ناب در جهان خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران دفاع از حقیقت اهل‌بیت(ع) را نشانه افتخار عنوان کرد و گفت: خون شهدا شجره طیبه اسلام را آبیاری و این اندیشه را به درخت تناوری در مقابل دشمنان در آورده است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدای گرانقدر با تأسی از سیره و منش اهل بیت(ع) راه جهاد و شهادت را برگزیدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت و در راه رضای پروردگار با صلابت در دفاع از اسلام ناب و حرم اهل بیت(ع) به میدان آمدند.

 

وی با بیان این که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز از اسلام، قرآن و حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، بیان داشت: امروز مردم ولایت مدار ایران اسلامی با تقدیم شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم معصومین و اهل بیت(ع) موجب اقتدار و صلابت کشور در خارج از مرزها هستند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا همواره در وظیفه شناسی پیشگام بوده اند، گفت: امروز ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه آنها باشیم و در راه دفاع از اسلام و ولایت با اقتدار بایستیم.

 

وی با بیان این که جانفشانی‌ و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه شده و ما باید قدردان این اقتدار و آرامش کشور باشیم، تصریح کرد: اگر خون های پاک این شهدا نبود امروز در مرز های داخلی باید با تروریست ها مقابله می کردیم.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که شهدای مدافع حرم ادامه‌ دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی هستند، افزود: همان گونه که شهدا در هشت سال دفاع مقدس اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشورمان را ندادند، امروز شهدای مدافع حرم پا جای پای این شهدا گذاشته و از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع می‌کنند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مجاهدت و ایثارگری های رزمندگان کشورمان در خارج از مرزهای کشور موجب بازدارندگی و همچنین سبب ترس و دلهره شدید دشمنان نظام شده است، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با وجود چنین رزمندگان غیوری هیچ گاه به خود اجازه نخواهند داد حتی کوچک ترین نگاهی به مرزهای کشورمان بیندازند.

 

وی اقتدار و عزت کشورمان در عرصه های مختلف جهانی را مرهون جانفشانی رزمندگان در عرصه های مختلف نبرد حق علیه باطل دانست و خاطرنشان کرد: به اعتراف غربی ها، امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در جهان و همچنین کشورهای منطقه است و این امنیت به دلیل خون های پاک شهدا است که در دفاع از کیان اسلام و انقلاب ریخته می شود.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه اجازه کوچک ترین تحرک به دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهند داد، گفت: این ملت عاشق اسلام و دلداده اهل بیت(ع) هستند و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) همواره ثابت قدم بوده اند.

 

وی با بیان این که رزمندگان مدافع حرم کشورمان ثابت کردند که دفاع از اسلام و همچنین مظلوم تنها در مرزهای داخلی نیست و باید برای حمایت از آن همواره آماده بود، ادامه داد: جبهه نبرد در سوريه تنها عرصه بقاي آب و خاك سوريه نيست بلكه بقاي دنياي اسلام است و مدافعان حريم اسلامي سرمايه هاي بزرگ فرهنگ ايثار و شهادت در راه اعتقاد و دين هستند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی بیداری اسلامی در جهان معرفی کرد و با بیان این که امروز بسیاری از ملت های جهان ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند، افزود: جمهوري اسلامي ايران امروز الگوي بيداري اسلامي و سرمشقي براي انقلاب هاي آزادي خواه منطقه محسوب مي شود./950/302/ب2

ارسال نظرات