۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۲۹۵
از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت؛

انتخاب دو طلبه گلستانی به عنوان جوان برتر

خبرگزاری رسا ـ دو تن از طلاب حوزه علمیه گلستان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان جوان برتر انتخاب شدند.
طلاب حوزه علميه گلستان به عنوان جوان برتر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، ابوالفضل صابری، طلبه پایه حوزه علمیه امام صادق(ع) و عارف وطنی طلبه پایه سوم مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان جوان برتر این استان انتخاب شدند.

 

ابوالفضل صابری، طلبه حوزه علمیه امام صادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با اشاره به این که پس از کسب دیپلم در رشته ریاضی وارد حوزه علمیه شدم، افزود: در حال حاضر نیز کسب علم و اخلاق یکی از مهم ترین اهداف من در حوزه است.

 

وی افزود: بنده در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، به عنوان یکی از جوانان برتر استان شناخته شده و تندیس، لوح تقدیر و جوایزی را در آن همایش دریافت کردم.

 

این طلبه حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان، پشتکار در فعالیت های علمی و پژوهشی از قبیل ارسال مقالات به همایش ها و مسابقات گوناگون از قبیل همایش پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی، همایش وحدت حوزه و دانشگاه، مسابقه دهه فجر و بیداری اسلامی و همچنین مسابقه روایت محرم و کسب مقام های متعدد در این همایش ها و مسابقات را از ملاک های انتخاب خود به عنوان جوان برتر استان اعلام کرد.

 

وی همچنین ادامه داد: همچنین در مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع امام زمان (عج) که سال گذشته در استان برگزار شد نیز حائر رتبه برتر شدم.

 

طلبه حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان همچنین ادامه داد: حضور در عرصه تئاتر و کسب مقام در این رشته، کسب مقام دوم مسابقات فوتسال میان حوزه­ای، کسب معدل 18 در امتحانات خرداد پایه سوم و همچنین داشتن ملاک های اخلاقی، از معیارهای دیگر برای انتخاب بنده به عنوان جوان برتر استان بوده است.

 

وی تقویت فعالیت های پژوهشی را یکی از مهم ترین برنامه های خود اعلام کرد و افزود: توجه به مقوله پژوهش از سوی طلاب حوزه های علمیه ضرورتی است که با بیش از پیش به آن توجه شود.

 

این جوان برتر استان گلستان با تأکید براین که طلاب حوزه باید با جدیت بیشتری در حوزه پژوهش گام بردارند، بیان داشت: آموزش بدون پژوهش ابتر خواهد ماند.

 

وی با بیان این که انتخابم به عنوان جوان برتر سبب تقویت انگیزه ام شده است، گفت: با همه توان در عرصه علم آموزی در حوزه تلاش خواهم کرد./950/ت303/ب

ارسال نظرات