۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۷۹۶۶۰

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به همت اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات استان قم برگزار می شود.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان قم همزمان با روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی به طور مشترک مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم را روز چهارشنبه 16 مرداد ماه برگزار می کنند.


رسول خادم، مدیرخانه مطبوعات استان قم در گفت و گو با خبرنگار رسا اظهار داشت: در این مراسم خبرنگاران فعال و همچنین اعضای خانه مطبوعات استان حضور دارند و سیدمرتضی اسماعیلی طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این مراسم سخنرانی می کند.

 

مدیر خانه مطبوعات قم شروع مراسم را ساعت 20 اعلام کرد و گفت: مراسم ضیافت افطاری خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار در هتل پاسارگاد واقع در 75 متری عمار یاسر برگزار می شود.

 

خادم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های خانه مطبوعات استان قم از اهدای بن خرید با تخفیف ویژه برای اعضای خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: خبرنگاران می توانند برای دریافت بن های خرید با تخفیف 15 درصد به خانه مطبوعات استان واقع در بلوارامین کوچه 53 مراجعه کنند.

 

وی همچنین ابراز داشت: با هماهنگی که با معاونت فرهنگی ناجا انجام شده خبرنگارانی که وسیله نقلیه دارند می توانند از کارت طرح ترافیک استفاده کنند.

 

گفتنی است، به مناسبت روز خبرنگار اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم امروز سه شنبه با آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند./901/ت302/ب

ارسال نظرات