۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۰۹۵۲
آیت‌الله سبحانی:

ساخت مدرسه صدقه جاریه است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی با تأکید بر این‌که ساخت مدرسه صدقه جاریه است، گفت: صدقه جاریه تنها عملی است که پس از مرگ نیز، انسان از آن بهره مند می‌شود.
آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شب گذشته در دیدار  رییس و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور،‌ با اشاره به روایات اسلامی مبنی بر ضرورت توجه به علم و دانش، گفت: خیرین مدرسه ساز با اقدامات خیرخواهانه خود در راستای گسترش فرهنگ و دانش گام بر می‌دارند.
وی با تأکید بر این‌که ساخت مدرسه صدقه جاریه است، ابراز کرد: صدقه جاریه تنها عملی است که پس از مرگ نیز، انسان از آن بهره مند می‌شود.
حضرت آیت‌الله سبحانی تأکید کرد: در مدارس امکان تربیت گروه‌های موافق و مخالف دین اسلام وجود دارد، از این رو باید مراقب تربیت فرزندان در مدارس بود.
این مرجع تقلید از خیرین مدرسه ساز تقدیر کرد و گفت: قطعا خداوند به کسانی که در راه خدمت به دین و دانش جامعه هستند و اقدام به مدرسه سازی می‌کنند، ثواب فراوان می‌دهد.
رییس مؤسسه امام صادق(ع) با اشاره به فعالیت‌های دشمنان علیه دین اسلام، اظهار کرد: پس از ساخت مدارس باید هیأتی وجود داشته باشد که نحوه استفاده از این مدارس را ارزیابی کنند تا از انحراف جلوگیری شود./927/پ202/ج
ارسال نظرات