۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۱۱۰۰۶
مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: طرح ضیافت الهی در 24 بقعه متبرک سطح استان کرمانشاه اجرا می شود.
بقاع متبرکه

حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور استفاده از فضای معنوی امام زادگان استان، طرح ضیافت الهی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در جوار 24 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این طرح معنوی از تاریخ هشتم تیر ماه آغاز و تا پایان روز هفتم مرداد ماه سال جاری با حضور 100 مبلغ اعزامی از قم اجرا می شود، امید است با استقبال جوانان از این طرح بهره معنوی از این ماه الهی نصیب شرکت کنندگان در طرح شود.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: آماده سازی بقاع برای ارائه خدمات لازم به زائران، تجهیز بقاع به کتب ادعیه و قرآن کریم، آذین بندی و نصب دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان در بقعه های متبرک از برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان است.

 

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی خاصی در طرح ضیافت الهی اجرا می شود که از جمله آن می‌توان به برپایی خیمه های معرفت، اجرای مراسم مناجات با خدا، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری و کشوری اشاره کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرماننشاه اظهار داشت: مراسم ترتیل و جزءخوانی قرآن در مسجد جامع شهر کرمانشاه، شرکت در راهپیمایی روز قدس، برپایی نماز عید فطر، برگزاری سلسله جشن های سبط النبی، نشست های صنفی وقف و مراسم ویژه شهادت امام علی(ع) از دیگر برنامه های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان است./967/ت303/ب4

ارسال نظرات