۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۳۹۱۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

آزادی قدس در گرو وحدت و انسجام مسمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که آزادی قدس در گرو وحدت و انسجام مسمانان جهان است، گفت: مسلمانان جهان باید با وحدت و انسجامی خاص در کنار همدیگر باشند تا بتوانند در راستای مقابله با ایادی استکبار جهانی حرکت کنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن روز قدس و اهمیت این روز بزرگ در آشکار کردن چهره شوم ایادی استکبار جهانی، گفت: روز قدس نماد آزادی خواهی اسلام است که باید با حضوری گسترده به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازیم.

 

وی با اشاره به این که مردم مظلوم غزه در برابر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی قرار دارند، بیان داشت: نسل کشی ها و ظلم و ستم هایی که در کشور های مختلف وجود دارد ریشه اش در اقدامات مستکبران جهانی است و ما باید در مقابل آنان مقاومتی ارزنده داشته باشیم و به هیچ وجه کوتاه نیاییم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که آزادی قدس در گرو وحدت و انسجام مسمانان جهان است، تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و انسجامی خاص در کنار همدیگر باشند تا بتوانند در راستای مقابله با ایادی استکبار جهانی حرکت کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که امام خمینی(ره) به حق و با خرد کامل خود آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که باید در راستای گرامی داشت این روز بزرگ راهپیمایی را به نحو شایسته ای برگزار کنیم، ادامه داد: ملت ما تا رهایی کامل فلسطین عزیز از چنگال رژِیم  غاصب و جنایتکار دفاع خواهد کرده و در برابر ظلم و ستم ایادی استکباری سکوت نخواهد کرد.

 

وی با تاکید بر این که آزادی خواهان سراسر جهان در روز قدس ندای حق خواهی و حمایت از مظلومان را سر می دهند، خاطرنشان کرد: سران صهیونیست ها و حامیان آنها بدانند که جهان اسلام یک صدا و همدل در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین گام بر می دارد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا با جنایت هایشان امروز در نزد همه ملت های آزایخواه جهان منفور شده اند و جایگاهی ندارند، گفت: ایادی استکبار جهانی با انجام اقدامات جنایتکارانه و ظلم و ستم نسبت به مردم مظلوم به ستم گری شناخته شده اند که روز قدس فرصتی ارزنده برای شناساندن چهره واقعی این رژیم منحوس است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر اهمیت حضور آحاد گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین امری ضروری و نیازی همگانی است که باید حضوری گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که قدس متعلق به جهان اسلام و مسلمانان است که باید در این روز حمایت خود را از آنان اعلام کنیم، گفت: امروز جنایت های بسیاری بر مردم مظلوم و ستمدیده غزه صورت می گیرد که نباید در برابر این جنایت ها سکوت کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حضور در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهنمودهای گرانقدر رهبری معظم انقلاب است، ادامه داد: ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی هم چون دیگر آزادی خواهان با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ روز قدس تجدید پیمان دوباره ای با آرمان های امام راحل و رهبری خواهد داشت و این امر را نشان خواهد داد که همیشه حامی ستم دیدگان است.

 

وی با اشاره به اهمیت روز قدس، افزود: حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشانگر آن بوده که این ملت قهرمان در برابر تهدیدها و تسلیم های ایادی استکباری تسلیم نشده و همواره در راستای اهداف والای خود حرکت می کند.

 

حجت الاسلام رحمانی در پایان ضمن دعوت از حضور امت مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: ما مخالف تضییع حقوق مردم در همه جوامع بشری هستیم که باید از این آرمان والای انقلاب خود دفاع کنیم و چهره منفور رژیم غاصب صهونیستی را بیش از پیش برای همگان آشکار کنیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات