۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۲۲۹۶۸۲

ادامه قتل عام اهل‎تسنن از سوی تروریست‎های داعش

خبرگزاری رسا ـ درگیری میان عشایر اهل تسنن عراق با داعش پس از قتل عام اعضای قبیله البونمر از سوی این تروریست‎ها ابعاد گسترده‎تری شده است.
داعش

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، تروریست های داعش که در گذشته نیز شهروندان اهل تسنن را مورد هدف قرار می دادند، در روزهای گذشته به کشتار دسته جمعی سنی ها می پردازند.

 

صدور فتوای تشکیل نیروی نظامی برای دفاع از مساجد و مکان برگزاری نماز جمعه مناطق سنی و همچنین جنگ با تروریست ها از سوی شیخ مهدی الصمیدعی رییس اوقاف اهل تسنن عراق اولین جرقه جنگ داعش علیه عشایر سنی را رقم زد.

 

علما و شیوخ عشایر اهل تسنن نیز بر لزوم لبیک به فتوای جهاد حضرت آیت الله سیستانی تأکید کرده و این مرجع تقلید را پدر روحی همه ادیان، مذاهب و قومیت های مختلف دانستند.

 

برپایی همایش عشایر اهل تسنن در ماه گذشته که به محکومیت جنایت های داعش پرداخت، خشم شدید این تروریست ها را به همراه داشت به گونه ای که علیه عشایر شرکت کننده در جنگ علیه خود، اعلام جنگ کرد.

 

تروریست های داعش ابتداعشیره الجبور را در مناطق مختلف مورد هدف قرار داده و در روزهای گذشته نیز به قتل عام اعضای قبیله البونمر در رمادی پرداختند.

 

با توجه به ایستادگی برخی عشایر سنی در موصل در برابر تروریست های داعش، به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد جنگ گسترده ای میان عشایر سنی با داعش باشیم.

 

گفتنی است تروریست های داعش تاکنون تقریبا 500 تن از اعضای قبیله البونمر که زنان و کودکان فراوانی میان آنها دیده می شوند را قتل عام کردند./980/ب902/د

ارسال نظرات