۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۰۰۴
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

پیام رهبر انقلاب اتاق فکر صهیونیزم و استکبار را غافلگیر کرد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را غرور آفرین و عزت بخش خواند و گفت: پیام رهبر انقلاب اتاق فکر صهیونیسم و استکبار را غافلگیر کرد و تمام سردمداران مبلغ افکار استکبار از تیز بینی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب متحیر و مبهوت شدند
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه
حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا تدبیر اندیشی فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین جهان و نامه ارسالی توسط ایشان را مورد توجه قرار داد و گفت: این تدبیر اندیشی باعث شد تا تبلیغات اسلام هراسی استکبار را ناکام بماند؛ پیام  رهبر انقلاب غرور آفرین، عزت بخش به همراه عطوفت و بیان حقایق ترویج زوایای اسلام راستین بود.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان ادامه داد: پیام رهبر انقلاب اتاق فکر صهیونیسم و استکبار را غافلگیر کرد؛ تمام سردمداران مبلغ افکار استکبار از تیز بینی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب متحیر و مبهوت شدند؛ امروز پیام رهبر معظم انقلاب در گوشی های جوانان اروپا و فضای مجازی یکی از مهمترین و پر طرفدار ترین نکته ها و گفته ها است.
 
حجت الاسلام رضوی مهر افزود: امروز در میان آزادی خواهان جهان پیام رهبر معظم انقلاب به زبان های زنده دنیا ترجمه شده و علاوه بر موسسات، مطبوعات، محیط های مجازی، حقیقی و حقوقی، ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی این پیام را به گوشی همراه دوستانشان ارسال می کنند.
 
وی اظهار داشت: پیام رهبر انقلاب دعوت به فطرت و حقیقت بود، این پیام نقشه های سیاه استکبار را نخ نما و نقاب از تفکر صهیونیزم استکبار و استعمار برداشت.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان به استقبال چشم گیر جوانان اروپا از پیام رهبری اشاره کرد و گفت: پیام رهبر انقلاب مرزها را درنوردید و ثابت کرد هرگز حقیقت در پس ابرهای تیره و تار مخفی نخواهد ماند و خورشید اسلام بر بام دنیا فطرت ها را جان و بشریت را به قافله سعادت وصل خواهد کرد.
 
حجت الاسلام رضوی مهر ادامه داد: اندیشمندان دنیا، صاحبان افکار، مولفین، پژوهشگران، محققان و حکمای ادیان اقرار می کنند که این پیام دفاع از ادیان آسمانی و حفظ حرمت انبیای عظام است.
 
وی بر همه مسلمانان جهان لازم دانست تا از پیام رهبر معظم انقلاب درس بگیرند و افزود: با حفظ حکمت، اصل عزت و موقعیت شناسی به فضل الهی و امدادهای غیبی امیدوار باشیم و بدانیم که بشریت کلمات مطابق با فطرت و عقلانیت را با جان و دل می پذیرد.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان گفت: دشمن باید بداند ملتی که رهبرش مسلح به درایت، حکمت، علم و معنویت است نیاز به سلاح هسته ای ندارد؛ پیروزی شامل حال ملتی است که چنین رهبری دور اندیش با افکار جهادی جهانی، عقول جوانان جهان را در راه فتح حقیقت یابی، فطرت جویی و خدامحوری قرار داده است./836/ت302/ج
ارسال نظرات