۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۷۳۳
نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

گزینه های روی میز را ملت ایران تعیین می کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: گزینه های روی میز را ملت غیور ایران تعیین می کنند نه اوبامایی که در اواخر عمر سیاسی خود به سر می برد.
حجت الاسلام سيد جلال رضوي مهر
 نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار رسا، مردم را در حفظ و حراست از انقلاب هوشیارتر از مسؤولان توصیف کرد و گفت: چون مردم انقلاب را بخش مهمی از زندگی خود به شمار آورده و در تمام مراحل حفاظت از انقلاب را از وظایف خود می دانند.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: انقلاب حیات مادی و معنوی امت ایران اسلامی را رقم می زند بنابراین انقلاب ناموس دیروز، امروز و فردای این ملت است. از این رو است که زن و مرد و کوچک و بزرگ در عید بزرگ انقلاب اسلامی مشارکت می کنند.
 
حجت الاسلام رضوی مهر افزود: راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین همایشی است که مردم و مسؤولان نظام در کنار هم با شعار واحد به دنبال اهداف عالیه نظام حرکت می کنند؛ عظمت این همایش مادر بچه به بغل، پیرمرد و جانباز ویلچری را به میدان می کشد.
 
وی در پاسخ به سخنان توهین آمیز دولتمردان آمریکایی گفت: ما ایستاده ایم، دستان ما را خوب بنگرید؛ این مردم دستان جمهوری اسلامی ایران هستند؛ این چشم و فکر دشمن است که بسته شده است.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز که ملت ایران بالندگی، تحول و سرزندگی را در کنار جهاد و مبارزه اولین مشق زندگی خود قرار داده است سران شرک در اتاق فکر صهیونیسم اسیر شده و مسؤولان ایرانی را دست بسته می دانند.
 
حجت الاسلام رضوی مهر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن را بیعت دوباره با مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: هرگز فراموش نکنیم مسیر انقلاب بی بازگشت و جدای از تساهل و تسامح بلکه همراه با رشادت، صلابت، ایستادگی و مقاومت است.
 
وی در پایان گفت: در راهپیمایی 22 بهمن عزت در سایه تدبیر، مصلحت و حکمت به نمایش گذاشته شد و خیل خروشان جمعیت میدان مین دشمنان گزینه شناس اما دور از واقعیت های ایران اسلامی را به چالش کشید تا بگوییم گزینه های روی میز را ملت ایران تعیین می کند نه اوبامایی که چند ماه بیشتر به عمر سیاسیش باقی نیست همه شاهد خواهیم بود که اوباما با گزینه های اجرا نشده خود به زودی سیاست را ترک خواهد کرد و عروسکی برای اجرای حقه بازی های صهیونیسم بین الملل بود./836/ت302/ش
ارسال نظرات