۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۴۷۷۴۰
جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

دانشجویان افسران جنگ نرم در میدان پاسداری از ارزش‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار مطهری در یادواره شهدای دانشجوی استان کرمان، گفت: رهبری امام خمینی(ره) و در صحنه بودن مردم موجب پیروزی در جنگ شد و امروز هم دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم، باید با اطاعت از مقام معظم رهبری از ارزشها و راه شهدا محافظت کنند.
سردار مطهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار محمد مطهری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان، شب گذشته در کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان که در محل حسینیه ثارالله برگزار شد، با تبریک سالروز عملیات والفجر هشت و عملیات خیبر، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری کنگره بیان داشت: جنگ زمانی به ملت ایران تحمیل شد که این ملت تازه انقلاب کرده بود و ارتش هنوز سازمان نیافته بود و سپاه را نداشتیم.

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به امکاناتی که دشمن در اختیار داشت قطعا می بایست پیروز شود، اما دشمن رهبری و پایداری مردم در دوران دفاع مقدس را پیش‌بینی نکرده بود و این دو امر در واقع موجب شکست دشمنان شد.

 

سردار مطهری در ادامه گفت: دشمن توانست بخش‌هایی از کشور را اشغال کند، اما ما با ایمان به خدا و پایداری و انجام عملیات پی در پی  در برابر دشمنان مقاومت کردیم و تمام مناطق اشغالی را بازپس گرفتیم.

 

وی فزود: عملیات موفق خیبر در سوم اسفند ماه 1362در هور انجام شد و این نخستین عملیات آبی‌خاکی نیروهای ایرانی بود.

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یگان‌های ما در عملیات خیبر دارای یگان دریایی شدند و تشکیلات سپاه برای نسختین بار دارای یگان دریایی شد.

 

مطهری تاکید کرد: رهبری امام خمینی(ره) و در صحنه بودن مردم موجب شد تا از دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آییم و امروز هم باید گوش به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند، ادامه داد: دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دفاع از ارزش‌ها و ادامه راه شهدا را برعهده دارند./9703/پ203/ب4

ارسال نظرات