۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۶۱۶۱
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام 50 مبلغ به بقاع متبرکه شاخص لرستان در ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به این که طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود، گفت: 50 مبلغ در راستای اجرای این طرح به بقاع متبرکه اعزام می شوند.
بقاع متبرکه

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برنامه های اوقاف در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

 

وی ترویج فرهنگ قرآن و بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان را از اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه دانست.

 

حجت الاسلام عباس زاده تصریح کرد: آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی، جذب نوجوانان و جوانان به محافل دینی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

 

وی با بیان نقش مؤثر مبلغان اعزامی در بقاع متبرکه و حضور آنان بین مردم به ویژه نسل جوان خاطرنشان کرد: سخنرانی، بیان احکام، تفسیر قرآن و تبیین سیره اهل بیت(ع) از فعالیت های مبلغان اعزامی در طرح ضیافت الهی است.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: در طرح ضیافت الهی برنامه های جزخوانی و ترتیل خوانی قرآن در بقاع متبرکه استان با حضور قاری برجسته مصری برگزار می شود.

 

وی نصب ادعیه رمضان، آماده سازی کتب دعا و قرآن کریم، محافل قرآنی و اجرای نیات واقفان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص لرستان بیان کرد.

 

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به حضور 50 مبلغ در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان در راستای اجرای طرح ضیافت الهی اظهار داشت: افزون بر مبلغان بومی، مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم نیز به منظور ایجاد شور معنوی در ماه مبارک رمضان به استان دعوت می شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات