۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۷۳۶۵۷
آیت الله نمازی:

تیم مذاکره کننده ایران با قاطعیت در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گقت: تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات با کشورهای 1+5 و آمریکا با قاطعیت در برابر زیاده خواهی آمریکا و هم پیمانانش مقاومت و ایستاده اند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های چهارمین جمعه از ماه مبارک رمضان در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان مذاکرات هسته ای را حساس و سرنوشت ساز خواند و گفت: تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات با کشورهای  1+5  و آمریکا با قاطعیت در برابر زیاده خواهی آمریکا و هم پیمانانش مقاومت و ایستاده اند.

 

وی اظهار امیدواری کرد، به برکت دعای ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در شب های قدر،آمریکا در مذاکرات هسته ای در برابر خط قرمز های ملت ایران تسلیم شود.

 

آیت الله نمازی با تأکید بر این که دعاها، استغفارها و عزاداری های شب های قدر، ملت و نظام جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد یاد آورشد: هفته گذشته ملت انقلابی و متدین ما شب های قدر را با شور و عشق و معرفت و احساسات برگزار کردند و در عزای شهادت مظلومانه امیرمومنان اشک ماتم ریختند.

 

سخت ترین و خشن ترین دشمنان برای جبهه توحید یهود است

 نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین اشغال سرزمین مقدس اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل را یاد آورشد و با اشاره به یک نکته مهم قرآنی در رابطه با فلسطین  گفت: دشمنی صهیونیست با اسلام مربوط به قرن اخیر نیست بلکه از آغاز اسلام وجود داشته است و در آیه شریفه خدواند به پیامبراکرم خطاب می کند، سخت ترین و خشن ترین دشمنان برای جبهه توحید یهود است.

 

آیت الله نمازی یهود را دارای انشعابات عادی، معمولی و بی آزار خواند و افزود: منظور از یهود سردمداران صهیونیست یعنی آنهایی که امروز اقتصاد دنیا و دستگاه های رسانه های دنیا در دست آنها است، لذا آنهایی که امروز درباره دنیا تصمیم گیری می کنند بنابراین دشمن یهود از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است.

 

وی با اشاره به این که یهود سرزمین فلسطین را با توطئه به عنوان مرکز حاکمیت و اقتدار صهیونیست انتخاب کرد گفت: یهودیان از 80 سال قبل بدون اینکه مردم فلسطین از توطئه یهودیان اطلاع داشته باشند شروع به خریدن زمین های فلسطین کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآورشد: آغاز تأسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین به دست دولتمردان خبیث انگلیسی شروع شد، لذا صهیونیست فرزند انگلستان است اما در ادامه انگلستان کار را به آمریکا واگذار کرد و امروز آمریکا به عنوان حامی و پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی و اسرائیل است که در جنگ های مختلف خسارات زیادی را به مسلمانان مظلوم فلسطین وارد کردند.

 

وی افزود: سازمان ملل 65 قطعنامه بر علیه جنایات اسرائیل صادر کرده است اما صهیونیست ها به هیچ یک از این قطعنامه ها اعتنایی نکردند و آمریکا همه قعطنامه های سازمان ملل را وتو کرد.

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که خیلی ها اطلاع  نداشتند جنایات رژیم صهیونیستی در قدس با پشتیبانی و هدایت و چراغ سبز دولت های اسلامی و با مشاوره و کمک آل سعود و آل خلیفه و آل نهیان بوده است گفت: این ها مسائلی بود که ما از ابتدا اطلاع داشتیم اما به دلیل آماده نبودن افکار عمومی جهان که خاندان آل سعود را مسلمان و خادمین الحرمین می دانستند قابل اطلاع رسانی نبود.

 

علمای جهان اسلام فتوای کافر بودن آل سعود و آل خلیفه را صادر کنند

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: 6 سال قبل در خطبه های نماز جمعه کاشان اعلام کردم که سفرهای حج عمره مستحبی را تعطیل کنید چرا که با واریز شدن پول ها و دلارهای حج عمره شما در جیب و خزانه آل سعود باعث حفظ اقتدار اقتصادی آنها می شود، لذا امروز به این نتیجه رسیده اند که حج عمره را تعطیل کنند.

 

آیت الله نمازی گفت به لحاظ فقهی و کارشناسی علمی و از آیات و روایات و سیره و تاریخ جنگ های اسلامی استفاده می شود که سران برخی از کشورهای اسلامی که همکار با صهیونیست ها هستند کافر بوده و باید سرنگون شوند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به علمای جهان اسلام، علمای مصر، مالزی و اندونزی و سایر کشورهای اسلامی پیشنهاد کرد تا فتوای کافر بودن آل سعود و آل خلیفه را صادر کنند.

 

آیت الله نمازی در ادامه اسلام آل سعود را اسلام آمریکایی خواند و با اشاره به این که، این چه اسلامی است که  هنگام سحر و افطار خانه ها، بیمارستان ها، آموزشگاه ها و دانشگاه های یمن را بمباران می کنند گفت: این اقدام آل سعود با کدام معیار و ملاک اسلامی سازگاری دارد، لذا اگر این ها کافر نیستند پس کافر به چه کسی گفته می شود.     

 

اعلام جنایتکار جنگی اسرائیل توسط دفتر حقوقی شورای امنیت بعد از یکسال کاربردی نیست

وی همچنین با جنگ 51 روزه اسرائیل با مردم غزه در سال گذشته اشاره کرد و یاد آورشد: بعد از یکسال امروز دفتر حقوقی شورای امنیت اسرائیل را به عنوان مسؤول جنگ 51 روزه به عنوان جنایتکار جنگی معرفی کرده است.

 

به گفته وی ،اعلام جنایتکار بودن جنگی اسرائیل نیازی به زمان نداشت و در همان روز اول باید اعلام می شد نه امروز که افکار دنیا این حادثه را فراموش کرده است لذا این ها امروز برای دفاع از اتهام خودشان ،شعری را انشاء کردند که هیچ کاربردی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان همچنین با اشاره به این که روزهای اخیر مردم یمن شاهد خونین ترین حملات هواپیماهای آل سعود کافر بودند یاد آورشد: در این حملات که به دو بازار صورت گرفت 176 نفر از مردم بی گناه یمن به شهادت رسیدند و در این بین منابع آگاه اعلام کردند یمن در آستانه قحطی قرار گرفته است./1307/پ201/ش

 

ارسال نظرات