۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۶۰۹۶

کتابت قرآن کریم خدمتی جدید از خادمان اربعین حسینی

خبرگزاری رسا ـ خادمان اربعین حسینی در اقدامی جدید، طرح کتابت قرآن کریم به خط زائران حسینی را در یکی از موکب‌ها راه اجرا کردند.
کتابت قرآن کريم به خط زائران اربعين حسيني


به گزارش خبرگزاری رسا، موسسه اسلامی ذوالفقار در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، از طرح کتابت قرآن کریم به دست زائران خبر داد.


علی جمیل الظاهری مسؤول این موسسه گفت: در اربعین حسینی خدمت رسانی به زائران موضوعی رایج است که هرساله هزاران موکب با شیوه‌های گوناگون و در سطح توان خود به زائران خدمت رسانی می‌کنند. مجموعه جوانان ذوالفقار نیز در اقدامی جدید، طرح کتابت قرآن کریم از سوی زائران حسینی را در دستور کار قرار دادیم.


جمیل الظاهری افزود: هر زائری که از کنار موکب ما عبور کند، چند خطی از قرآن کریم را می‌نویسد. در این طرح ما دو قرآن را کنار هم قرار دادیم. زائرانی که از کتابت بهتری برخوردار باشند در یک قرآن و سایر افراد در قرآن دیگر آیات الهی را کتابت می‌کنند.


وی خاطر نشان کرد: این طرح برای اولین بار در مراسم اربعین راه اندازی شد و امیدواریم که در سال‌های آینده با افزایش موکب و شمار کتابت‌ها، قرآن‌های نوشته شده را به آستان مقدس حسینی، عباسی، کاظمی و علوی تقدیم کنیم.


مسؤول موسسه ذوالفقار در پایان تصریح کرد: در این طرح افراد فراوانی از کشورهای مختلف نظیر ایران، پاکستان، کشورهای عربی، انگلستان و ... مشارکت داشتند./981/ب902/ک

ارسال نظرات