۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۲۴۰۲۲
منتخب مردم قم:

دولت ترجیح می دهد لاریجانی رییس مجلس باشد

حجت الاسلام ذوالنور گفت: دولت ترجیح می دهد که خروجی ریاست مجلس به دست لاریجانی باشد چرا که با توجه به سابقه مدیریتش موفق تر عمل خواهد کرد و از طرفی خراب کاری ها و اشتباهات احتمالی در مصوبات به پای اصلاح طلب ها نوشته نخواهد شد.
ذوالنور حجت الاسلام ذوالنوري حجت الاسلام ذوالنور

 

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به شرایط حساس مجلس برای انتخاب ریاست مجلس اظهار داشت: اصول گرایان مجلس هنوز به اتفاق نرسیده اند.

 

 

وی در ادامه افزود: دولت و جناح اصلاح طلب از محمد رضا عارف برای ریاست مجلس حمایت می کنند ولی هنوز اصول گرایان برای معرفی نماینده خود برای ریاست مجلس به نتیجه لازم نرسیده اند.

 

نماینده مردم قم در مجلس ابراز داشت: چیزی که مشخص است تعداد اصول گراها در مجلس نصف به علاوه یک نفر نیست و تعداد اصلاح طلب ها نیز به حدنصاب نمی رسد و احتمال قوی آن است که اعتدالیون نیز بر سر آقای لاریجانی اتفاق کنند.

 

وی فضای غالب در مجلس را برای انتخاب ریاست مجلس بسیار حساس توصیف کرد و گفت: بسیاری از اصول گرایان به دلیل این که بیم آن می رود که در صورت ریاست عارف ریاست کمیسیون ها با جناح رقیب باشند ترجیح می دهند که بر روی دکتر لاریجانی سرمایه گذاری کنند.

 

حجت الاسلام ذوالنور گفت: سهم خواهی، ترساندن و ترجیح لاریجانی بر عارف از دلایلی است که اصول گرایان نتوانسته اند تا این لحظه روی شخصی برای ریاست مجلس اتفاق کنند البته با انتخاب لاریجانی به عنوان رییس مجلس به عنوان فردی که بین جناحی رفتار می کند؛ فراکسیون اصول گراها قوی تر خواهد بود.

 

وی در پایان تصریح کرد: البته به عقیده من دولت ترجیح می دهد که خروجی ریاست مجلس به دست لاریجانی باشد چرا که با توجه به سابقه مدیریتش موفق تر عمل خواهد کرد و از طرفی خراب کاری ها و اشتباهات احتمالی در مصوبات به پای اصلاح طلب ها نوشته نخواهد شد./979/ت302/ج

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات