۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۲۴۵۷۰
امام جمعه عالیشهر:

ابزار و شیوه های دشمن برای انحراف جوانان حساب شده است

امام جمعه عالیشهر گفت: امروز وظیفه بسیج بسیار سنگین شده است چرا که ابزار و شیوه های دشمن برای انحراف جوانان بسیار سخت و حساب شده است.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه عالیشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه عالیشهر صبح امروز در جمع خواهران بسیجی عالیشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: امروز وظیفه بسیج بسیار سنگین شده است چرا که ابزار و شیوه های دشمن برای انحراف جوانان بسیار سخت و حساب شده است.

 

وی افزود: افتخار ما ایرانیان داشتن یک نیروی ارزشی و بسیار مهم به نام سپاه و بسیج قهرمان در کنار ارتش شجاع است این نیرو همواره در سالهای دفاع مقدس در کنار ارتشیان رشادت ها و دلاوری هایی را از خود نشان داد و در جبهه جنگ سخت و هم اکنون نیز در جبهه جنگ نرم پیشتاز صحنه دفاع از اسلام و ارزشهای آن بوده است.

 

امام جمعه عالیشهر گفت: امروزه بسیج از لحاظ فعالیت های فرهنگی وظایف بسیار سنگینی را بر دوش دارد.

 

وی ادامه داد: اولویت بسیج جهت استقرار پایگاه ها باید ابتدا در مساجد سطح شهر باشد تا از این رو بتواند زمینه جذب جوانان و نوجوانان را بیشتر فراهم سازد و نسل اول انقلاب را به نسل سوم انقلاب در قالب یک رابطه دوستانه به یکدیگر متصل کند پس باید مسجد و بسیج یک حلقه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.

 

حجت الاسلام هاشمی از برگزاری جلسه ای با حضور مسؤولان شهر و بسیج شهرستان بوشهر جهت بر طرف سازی برخی از مشکلات خواهران بسیجی که بیشتر در خصوص مکان و فضای پایگاه های بسیج است، خبر داد./203/833/ب1

ارسال نظرات