۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۷۳۷۸۴

اعتراض مردم به آثار موهن به آیات و احادیث در جاده مکه به مدینه

برخی شهروندان عربستانی با انتشار عکس‌هایی از تابلوهایی که دربردارنده آیات قرآن و احادیث نبوی است و با سهل‌‌انگاری مسؤولان سعودی در مسیر جاده مکه به مدینه مورد هتک حرمت واقع شده‌اند، واکنش نشان دادند.
حرم نبوی در مدینه

به گزارش خبرگزاری رسا، برخی از شهروندان عربستانی که در جاده اصلی مکه مکرمه به مدینه منوره تردد دارند، با تهیه عکس‌هایی از تابلوها و بنرهایی مخدوش که حاوی آیات قرآن و احادیث نبوی است، خواستار توقف اهانت و بی‌احترامی به مقدسات اسلامی در طول این جاده شدند.

به نوشته العالم، آیات و احادیث نوشته شده بر روی این تابلوها با سهل‌انگاری مسؤولین، مخدوش شده و این امر باعث شده است که آیات و احادیث، غیرمفهوم جلوه کنند.

مسعد الحازمی، یکی از این شهروندان عربستانی در این باره گفت: این تابلوهای آیات و احادیث در یک جاده اصلی و پر رفت‌‌وآمد که شاهد عبور همیشگی زائران و مهمانان دو بقعه متبرکه حرمین شریفین مکه و مدینه است، قرار دارند و این امر تصویر ناشایستی از مقامات مسؤول را به مردم منتقل می‌کند، به‌ویژه که این تابلوها شامل آیاتی از قرآن و احادیثی از پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: ما از مسؤولان درخواست می‌کنیم که این تابلوها را به طور کلی از جاده بردارند و یا آن‌ها را بازنویسی و مجددا نصب کنند./847/ب102/د

ارسال نظرات