۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۹۴۵۰۸

رقابت ۱۵ داوطلب لرستانی در برگزاری آزمون بازپذیری

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمون بازپذیری حوزه خواهران خبر داد و گفت: در این آزمون ۱۵ نفر از داوطلبان با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.
طلاب حوزه های علمیه خواهران

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران لرستان با شرکت 15 نفر از داوطلبان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون صبح امروز در دو حوزه امتحانی استان لرستان برگزار شد، افزود: طلابی که در سال تحصیلی گذشته به دلایل مختلفی از حوزه انصراف داده اند و اکنون دغدغه ورود به مدارس علمیه را دارند، در این آزمون شرکت کردند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری آزمون بازپذیری را فرصتی دوباره برای علاقه مندان ورود به مدارس علمیه عنوان کرد تا بتوانند گذشته خود را جبران کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبان شرکت در آزمون بازپذیری اگر موفق به کسب نمره قبولی شوند، در سال تحصیلی جدید می توانند تحصیل خود در مدارس علمیه را ادامه دهند.

مهرابی در ادامه با اشاره به برگزاری هشتمین دوره المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران کشور بیان داشت: این مرحله نهایی نیز با حضور 118 طلبه سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه دو نفر از طلاب استان لرستان به مرحله کشوری المپیاد علمی راه یافتند، بیان کرد: طلابی که در این المپیاد موفق شوند امتیازاتی همچون ادامه تحصیل در سطوح بالاتر حوزه بدون شرکت در آزمون ورودی و دیگر امتیازات تحصیلی برای آنان در نظر گرفته می شود./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات