۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۳۶۵۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

استکبار ستیزی جهانی حاصل صدور انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به شکل گیری استکبار ستیزی در جهان در اثر صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان، گفت: نظام مقدس اسلامی مانع دستیابی استکبار جهانی به منابع منطقه و تسلط دشمنان به کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام غفاری پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا غفاری پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در اصفهان، جمع اصحاب رسانه، گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، اگر تاریخ را بررسی کنیم شاهد هستیم نزدیک به 70 سال است که رژیم آمریکا و دولتمردان آمریکایی و در اصل صهیونیست‌هایی که عموما مدیریت آمریکا را بر عهده دارند در حال مبارزه با نظام اسلامی و شکل گیری جمهوری اسلامی هستند.

انقلاب اسلامی مانع موفقیت توطئه‌های دشمنان است

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مانع رسیدن استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به اهداف شوم و توطئه‌های خطرناک آنها است، اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی مانع دستیابی استکبار جهانی به منابع منطقه و تسلط دشمنان به کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام غفاری پور خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می‌گوید نظام اسلامی آقایی ما بر دنیا را شکست و هستی ما را زیرسؤال برده است؛ کسی جرأت نداشت حرفی خلاف میل آمریکا بزند و کاری کند که خلاف منافع و سیاست‌های آمریکا باشد ولی جمهوری اسلامی که در رأس آن رهبری و ولایت است و پشتوانه آن اعتقادات مردم و حضور مردم در صحنه است، کاری کرده است که در هرجایی که دشمنان ورود پیدا کنند بیداری مردمی و بیداری اسلامی مانع آنها خواهد شد و دیگر دشمنان ابهت و هیمنه خود را نزد مردم جهان از دست دادند.

دشمن همواره در تلاش برای جلوگیری از صدور انقلاب بوده است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به مناطق مختلف جهان و کشورهای مختلف، تصریح کرد: اگر دشمنان می‌توانستند کاری می‌کردند که انقلاب اسلامی به دگیر کشورها ورود پیدا نکند و در همین ایران اسلامی باقی بماند و به همین عدم صدور انقلاب اسلامی هم راضی بودند.

وی صدور انقلاب را از دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی امروزه به جهان صادر شده است و اینکه در نقاط مختلف جهان شاهد استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا هستیم حاصل صدور انقلاب اسلامی و حضور مردم ما در عرصه‌های مختلف و حمایت همه جانبه مردم از ولایت و رهبری است./1304/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات