۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۱۴۷
عصر امروز؛

عشایر عرب خوزستان با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند

عشایر عرب خوزستان همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور در بیت آیت الله موسوی جزایری با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عشایر عرب خوزستان عصر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این بیعت که در بیت نماینده ولی فقیه صورت گرفت شیوخ، نخبگان و بزرگان عشایر عرب با خواندن قصائد و یزله خوانی بر بیعت با ولایت فقیه و پاسداری از حریم ایران بیعت کردند.

جواد سعیدی، از برزرگان و شیوخ عشایر عرب به نمایندگی از بزرگان عشایر عرب با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به ظلم ها و خیانت های حکومت پهلوی اشاره کرد و افزود: استالین و چرچیل بدون هیچ گونه اجازه و بدون اطلاع محمدرضا پهلوی در تهران جلسه تشکیل داده و حتی از شاه ایران دعوت نمی کردند اما امروزه کشورهای قدرتمند جهان خواهان مذاکره با ایران شده اند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به مقابله با امپریالیسم و استکبار پرداخته است، عنوان داشت: عزت و اعتماد به نفس از دستاوردهای نظام اسلامی است در حالی که در دوران شاهنشاهی ایران مستعمره ای بیش نبود؛ از این رو نسل جوانی که خیانت ها و جنایت های رژیم پهلوی را مشاهده نکرده است، باید بیش از بیش با فلسفه انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های امام راحل آشنا شود.

سعیدی در ادامه به مشکلات استان از قبیل بیکاری، کمبود آب، معضلات و مشکلات اجتماعی، تبعیض و آلودگی هوا اشاره کرد.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام سپهر، رییس ستاد دهه فجر در خوزستان ابراز داشت: عشایر عزیز عرب خوزستان در دوران حضرت امام و زعامت رهبر معظم انقلاب ولایتمداری و همراهی با ولایت فقیه را ثابت کردند.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان هم با بیان اینکه اعلام بیعت را به محضر رهبر معظم انقلاب خواهند رساند، تأکید کرد که پیگیر مطالبات به حق مردم استان بوده و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.                                         

در این دیدار سید کریم موسوی ابتهال خوان بین المللی اشعاری را در وصف ائمه معصومین و مقام ولایت قرائت کرد که با استقبال پرشور حضار مواجه شد.

لازم به ذکر است؛ ظهر امروز نیز نیروهای مسلح استان با امام جمعه اهواز دیدار و با ولایت بیعت کردند چنانچه روز گذشته نیز عشایر لر و بختیاری با حضور در بیت آیت الله موسوی جزایری با ولایت و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات