۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۶۷۴۰۷
عبدالملک الحوثی:

مکرون صرفا یک آدمک در دست صهیونیست هاست

مکرون صرفا یک آدمک در دست صهیونیست هاست
در میانه نزاع گسترده ناشی از کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر (ص)، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، مکرون رئیس جمهور فرانسه را هدف انتقادات شدید قرار داد.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عبدالملک الحوثی، در سخنرانی به مناسبت سالگرد میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: «مکرون صرفاً یک آدمک در دست صهیونیست های یهود است؛ که او را به اهانت آشکار به پیامبر (ص) و اسلام وامی دارند. نظام غربی اهانت به خدا و پیامبران را مجاز می داند.»
 
او افزود: اما طاغوت زمانه یعنی آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان و طرفداران آن ها، در امتداد خروج از صراط مستقیم، انحراف از خط پیامبران و منش آن ها، و نیز تحریف مبانی، ارزش ها، و آموزهای الهی هستند؛ این همان ولایت طاغوت استکباری است که سعی در برده کشی ملت های اسلامی و تسلط بر آن ها دارد.
 
عبدالملک الحوثی تصریح کرد: این انحراف و تحریف که عمق و پیشینه تاریخی آن، بنی اسرائیلی های منحرف از شیوه حضرت موسی (ع) هستند که تا زمان حضرت عیسی (ع) و حضرت محمد (ص) نیز ادامه یافت؛ و امروز همه آن ها زیر پرچم آمریکا گرد آمده و در زمین فساد می کنند.

 
چه اتفاقی افتاد؟

آغاز داستان از آن جا بود که کاریکاتورهایی تمسخرآمیز از پیامبر (ص) در فرانسه منتشر شد؛ یک معلم فرانسوی این کاریکتاتورها را در کلاس آزادی بیان به دانش آموزان نشان داد؛ که قتل وی به دست یک فرد روس تبار درپی داشت؛ امانوئل مکرون از انتشار کاریکاتورها دفاع و قتل معلم را محکوم کرد؛ و از تشدید اقدامات علیه اسلام در این کشور خبر داد.

اظهارات توهین آمیز مکرر و اقدامات مکرر دولت فرانسه علیه اسلام و مسلمانان، خشم و غضب فزاینده ای در جهان اسلام برانگیخت؛ و تظاهرات های ضدفرانسوی گسترده و نیز تحریم کالاهای ساخت این کشور را درپی داشته است.
ارسال نظرات