۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۳۶۹۰۱
همزمان با عید غدیر خم؛

طرح «نشر خوبی‌ها» در خراسان شمالی آغاز به کار می کند

طرح «نشر خوبی‌ها» در خراسان شمالی آغاز به کار می کند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با عید غدیر خم طرح «نشر خوبی‌ها» توسط سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به‌طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن با بزرگنمایی ضعف‌های ما برای ناامیدی مردم تلاش می‌کند، اظهار داشت: با هدف نشر خوبی‌ها و ترسیم بدی‌ها طرح «نشر خوبی‌ها» از روز عید غدیر توسط سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های عید غدیر در سراسر خراسان شمالی، افزود: در سال جاری تلاش شده است صرفاً به جشن‌های محلی و هیئت‌ها اکتفا نکنیم و در این راستا در مرکز استان و همچنین شهرستان‌ها جشن‌های خیابانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین، اضافه کرد: فراگیری همه‌جانبه جهاد تبیین در عرصه‌های گوناگون از اصلی‌ترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان وظیفه خود را در راستای تحقق و نهادینه کردن جهاد تبیین مشخص و تعریف کرده است.

وی ادامه داد: در سال جاری ۲۵ درصد هر منطقه باید مخاطب برنامه‌های این نهاد قرار بگیرند و ۳ درصد مخاطبان می‌بایست به کنش گری فعال برسند؛ و توانمندسازی اقشار و اصناف لازمه این مسئله است.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: برای رسیدن به هدف فراگیری جهاد تبیین در همه عرصه‌ها که مستلزم توانمندسازی اصناف و اقشار گوناگون است با اصناف و اقشار تأثیرگذار و مرتبط با مردم همچون آموزش‌وپرورش، ورزشکاران و فعالان حوزه بانوان تعاملاتی شکل‌گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای فراگیری همه‌جانبه جهاد تبیین راه‌اندازی قرارگاه مخصوص نوجوانان دختر و پسر به‌عنوان قشر مهم جامعه به‌صورت جداگانه و کیفی سازی مدارس صدرا است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: با توجه به اینکه اکنون دشمنان قشر نوجوان ما را هدف قرار داده‌اند تربیت و اثرگذاری این قشر پویا از اهمیت فراوانی برخوردار است و طرح «بهشت» که کوتاه شده بنیاد هم‌افزایی شبکه‌های تعلیم و تربیت است ازجمله کارهای سازمان تبلیغات اسلامی در جهت فراگیری جهاد تبیین انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: بانوان قشر مهم دیگری هستند که باید به آن‌ها توجه بیشتری شود البته در این حوزه در سال‌های گذشته کم‌کاری‌هایی وجود داشته که باید این کم‌کاری‌ها جبران شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال جاری با حضور و کمک بانوان فعال استان نهضت پیشرفت بانوان شکل‌گرفته و تنها دغدغه آنان نبود فضای مناسب اختصاصی برای بانوان است که برای شبکه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌ها، قرار است مکانی برای اجتماع بانوان فعال در نظر گرفته شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات