۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۴۱۷۵۴
مولوی شهنوازی در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا:

علما و مردم سیستان و بلوچستان همواره مدافع انقلاب و رهبری هستند

علما و مردم سیستان و بلوچستان همواره مدافع انقلاب و رهبری هستند
امام جمعه خاش بر وحدت مردم سیستان و بلوچستان و دفاع از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آمریکا هیچگاه امنیت در سایه وحدت مسلمانان خصوصاً مسلمانان ایران را نمی خواهد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مبنی بر اینکه آمریکا مجموعه ای برای بحران سازی در کشورها ازجمله ایران ایجاد کرده که ماموریت آن یافتن و تحریک نقاط بحران زا است، ابراز کرد: مردم سیستان و پلوچستان همیشه متحد هستند و به نتیجه کار جنایتکاران به خوبی آگاه دارند.

وی افزود: آمریکا دشمن اسلام است و هیچ وقت آسایش و آرامش ملت های مسلمان را نمی خواهد، ان شاء الله مردم مسلمان در سراسر این پهنه گیتی با هم متحد و یکصدا در برابر جنایت های جنایتکاران علیه اسلام خواهند بود و تا پایان وفادار به اسلام خواهند ماند.

امام جمعه خاش با بیان اینکه اتحاد رمز پیروزی مسلمانان است، اظهار داشت: رمز پیروزی مسلمانان و رسیدن به تمدن اسلامی انسجام و اتحاد ملت های مسلمان است و مردم سیستان و بلوچستان فارغ از مذهب ایرانیانی هستند که دست در دست هم به ایجاد آرامش و امنیت منطقه و کشور کمک می کنند.

مولوی شهنوازی تصریح کرد: هیچ وقت ملت مسلمان تابع آمریکا نمی شود و ما دولت آمریکا و صهیونیست ها را دشمن اسلام و مسلمانان و در یک جمله دشمن انسانیت می دانیم و همیشه شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر می دهیم.

وی در پایان بر اتحاد مردم خطه سیستان و بلوچستان تاکید و خاطرنشان کرد: مردم و علماء سیستان و بلوچستان همیشه پشت انقلاب و رهبری هستند و تمام قد از امنیت ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات