۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۴۳۱۸۸
آیت الله مقتدایی:

یکصد هزار طلبه خواهر برای تبلیغ در جامعه آماده هستند

یکصد هزار طلبه خواهر برای تبلیغ در جامعه آماده هستند
آیت الله مقتدایی گفت: تعداد طلاب خواهر برای فعالیت و تبلیغ بیش از یکصد هزارنفر است و این ظرفیت بالا لطف الهی است که به خواهران توفیق تبلیغ برای امت اسلامی می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران صبح امروز در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و ضمن تبریک ایام ولادت رسول اکرم (ص) گفت: پیامبر از همان زمان بدو تولد علاقه خود را به ذات مقدس پروردگار در مراحل مختلف ابراز کردند و بعد از آنکه مبعوث به رسالت شدند تقریبا تا سه سال مخفیانه تبلیغ می‌کردند تا زمانی که خطاب شد و انذر عشیرتک الاقربین و از این انذار اول امیرالمومنین(ع) و پس از ایشان حضرت خدیجه به رسالت ایشان معتقد شدند.

وی ادامه داد: مدیرانی که محضرشان هستیم مدیران و سامان دهندگان استانی حوزه های علمیه خواهران که به حمدالله آماده خدمت به جامعه هستند.

رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: تعداد این طلاب برای فعالیت و تبلیغ بیش از یکصد هزارنفر است و این ظرفیت بالا لطف الهی است که توفیق می دهد به خواهران که بعد از خواندن درس طلبگی در این زمینه فعالیت کنند و آماده تبلیع برای امت اسلامی باشند.

آیت الله مقتدایی به وظایف مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در راستای حمایت از آن‌ها در امر تبلیغ اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه از شما در این امر خواسته شده هویت بخشی به مبلغین، ایجاد بسترهای تبلیغی برای خواهران توسط نهاد های بالا دستی، ایجاد امنیت شغلی، جذب طلبه ازابتدای ورود به حوزه با هدف تربیت مبلغ در حوزه‌های مختلف، ارائه گواهینامه پایانی پس از کسب موفقیت مهارت های تبلیغی، ایجاد بانک اطلاعاتی مبلغین در کل استان ها است‌.

رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در خصوص انتقال تربیت و آموزش احکام شرعی به جامعه تصریح کرد: در حوزه علمیه باید مسائل و احکام شرعی را به طلاب آموزش بدهید و از ایشان بخواهید در تبلیغات خود مردم را به دین و روش زندگی ایمانی و اسلامی آشنا کنند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات