۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۴۵۷۵

فراخوان مقالات پژوهشی مبلغان سازمان اوقاف اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف گفت: به منظور ارتقاء دانش تبلیغی و تبدیل آثار علمی گویشی به فرهنگ مکتوب، فراخوان مقالات پژوهشی به مبلغان ابلاغ شده است.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: به منظور ارتقاء دانش تبلیغی و تبدیل آثار علمی گویشی به فرهنگ مکتوب، فراخوان مقالات پژوهشی دهه آخر صفر، دهه فجر و هفته وقف به مبلغان ابلاغ شده است.

وی در ادامه افزود: این فراخوان در 27 موضوع کلی و 17 موضوع فرعی ابلاغ شده است و مبلغان تا دوماه فرصت دارند، مقالات خود را به دبیر خانه این اداره کل تحویل دهند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: وقف از نظر قرآن و احادیث، وقف در سیره معصومین(ع)، وقف کارآمد و روش های نوین احیای موقوفات، وقف در قلمرو فقه شیعه و وقف در مذاهب اسلامی بخشی از موضوعات کلی فراخوان مقالات است.

وی خاطر نشان کرد: وقف و ترویج مکتب اسلام،‌ نقش موقوفات امام علی(ع) در دستگیری از نیازمندان، نقش تبلیغات در گسترش وقف، وقف و موقوفات جهت تسهیل امر ازدواج جوان و وقف و استفتائات از امام راحل، مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب بخش دیگری از موضوعات اصلی فراخوان است.

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف یادآور شد: وقف در حیطه حاکم اسلامی، وقف و چگونگی توسعه معارف قرآن، وقف و بورسیه دانشجویان و طلاب، وقف و پیوند اعضای بدن، ‌وقف و آزادی زندانیان و وقف و راه‌‌کارهای توسعه آن بخشی از موضوعات فرعی فراخوان مقاله این اداره کل است.

گفتنی است،‌ اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سال قمری گذشته نزدیک به نه هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام کرده است./919/ت302/ع

ارسال نظرات