۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۴۶۸۷۳
در راستای بازدید از مدارس علمیه فارس صورت گرفت؛

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویر

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه فارس همراه با معاونین از مدرسه ابوصالح شیراز بازدید کرده و برای رفع مسائل و مشکلات طلاب با مسئولین این مدرسه گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس همراه با معاونین از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز بازدید کرد و در جهت رفع مسائل و مشکلات طلاب با مسئولین این مدرسه گفت و گو کرد.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویر

ضرورت تمکین منویات رهبر انقلاب در حوزه/ نگاه به همه طلاب و مدارس علمیه یکسان است

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این دیدار گفت: هدف ما در حوزه علمیه خدمت به همه طلاب و سربازان امام زمان(عج) با تمسک به تعالیم و معارف اهل بیت است.

وی افزود: نعمت ولایت فقیه از الطاف خداوند متعال به ما بوده است و در این دنیا با وجود تکثر افکار، ما بر کشتی انقلاب با نا خدایی ولی فقیه سوار هستیم و امتیاز منحصر به فردی که کشور ما نسبت به همه دنیا دارد وجود مبارک ولی فقیه جامع الشرایط در راس حکومت است.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهارداشت: مقام معظم رهبری نسبت به همه حوزه‌های علمیه نگاه کریمانه و بزرگوارانه دارند و ما هم اقتدا می‌کنیم به ولی امر مسلمین و وقتی قرار است نگاه کریمانه به حوزه بشود یعنی تفاوتی بین حوزه‌ها وجود ندارد و نگاه ما به طلاب و حوزه های علمیه یکسان بوده و فقط عمل به قانون در سرلوحه امور قرار دارد.

وی یادآور شد: تمامی طلاب فرزندان ما هستند و با وجود اختلاف سلیقه ‌ها باید برای خانواده حوزه علمیه پدری نمود و دست نوازش بر سر همه طلاب کشید و باید تلاش کنیم فضای صمیمی که بین مدارس علمیه فارس وجود دارد تقویت گردد و از اموری که موجب تفرقه می گردد اجتناب شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی تاکید کرد: رعایت دو نکته موجب می شود که هیچ تفاوتی بین مدارس علمیه وجود نداشته باشد، اول تمکین منویات مقام معظم رهبری و دوم تمکین اسناد بالادستی حوزه علمیه که این دو برای ما یک منشور همکاری خواهد بود.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویر

قدرردانی از توجه مدیر حوزه علمیه فارس به درخواست های مدرسه علمیه ابوصالح 

حجت الاسلام علی ترابیان نماینده مسئول مدرسه علمیه ابوصالح شیراز در حاشیه بازدید مدیر و معاونین حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس گفت: قدردانی ویژه خود را از حضور مدیر حوزه علمیه فارس حجت الاسلام والمسلمین محمودی و معاونین ایشان به مدرسه ابوصالح شیراز اعلام می نمائیم چراکه این نوع جلسات موجب خیر و برکت و ثمرات فراوانی در جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه علمیه خواهد.

وی افزود: با عنایت و امعان نظری که مدیر حوزه علمیه فارس به درخواست های این مدرسه علمیه داشتند قطعاً شاهد نتایج مثبت و همراه با موفقیت خواهیم بود.

نماینده مسئول مدرسه علمیه ابوصالح شیراز اظهارداشت: با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمودی ما شاهد نظر مثبت و سازنده ایشان در جهت رشد و تعالی این مدرسه بودیم و اطمینان داریم درخواست ها و مسائل مطرح شده نتایج مطلوبی خواهد داشت.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه ابوصالح شیراز+تصاویر

ارسال نظرات