۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۴۷۰۰۶
مدیر حوزه علمیه فارس خبر داد؛

افزایش مراکز آموزش و رشته های تخصصی حوزوی در فارس

افزایش مراکز آموزش و رشته های تخصصی حوزوی در فارس
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: پژوهش نماد کار علمی در حوزه علمیه است و باید یک جهش پژوهشی را در حوزه علمیه فارس شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در جمع اساتید مدرسه علمیه امام عصر(عج) شیراز گفت: علما و مراجع ما در طول سالیان متمادی زحمات بسیار زیادی را متحمل شده‌اند تا حوزه علمیه به رشد و بالندگی برسد و ما باید قدردان تلاش‌های سلف صالح خود باشیم و با عمل به منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی حوزه علمیه به سمت چشم اندازها و افق‌های ترسیم شده حرکت کنیم.

وی افزود: امروز وفاق بسیار ارزشمندی در حوزه علمیه ایجاد شده است و ما شاهد رشد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم و همه صاحبنظران و بزرگان باید حضور فعال داشته باشند تا مشکلات به حداقل برسد.

مدیریت حوزه علمیه فارس اظهار داشت: تمام ظرفیت ‌های خود را برای بالندگی حوزه علمیه فارس به کار گرفته ایم و پذیرای آرا و نظرات اساتید گرانقدر برای فضل علمی هستیم.

وی یادآور شد: پژوهش نماد کار علمی در حوزه علمیه است و علارغم همه تلاش هایی که صورت گرفته است باید یک جهش پژوهشی را در حوزه علمیه فارس شاهد باشیم و این با مشارکت صاحب نظران، اساتید و پژوهشگران محقق خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه فارس اذعان نمود: مراکز آموزش تخصصی حوزوی فارس مورد استقبال بسیار زیادی از سوی طلاب قرار گرفته است که از این رو ما به دنبال افزایش سطح کیفی و کمی رشته های تخصصی هستیم.

ارسال نظرات