۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۴۷۵۳۶
دبیر کل جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

آمریکا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل جنایت در دنیای معاصر است

آمریکا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل جنایت در دنیای معاصر است
انصاری با بیان این که بشر دیروز، امروز و آینده بیشترین ضربه را از تسلیحات مرگبار آمریکایی ها متحمل شده‌ است، آمریکا را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل جنایت در دنیای معاصر دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امین انصاری دبیرکل جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در هفتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح امروز در سالن ایثار باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد با اشاره به این که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیمی خورده است اظهار داشت: سران این رژیم جعلی هم‌اکنون جلوگیری از فروپاشی خود را به نابودی حماس گره‌ زده‌اند که در صحنه و میدان، امکان موفقیت در آن وجود ندارد.

وی افزود: جنایات امروز رژیم صهیونیستی در غزه با مدیریت و جلوداری ایالات‌متحده در حال انجام است و شاهد جنایات وحشیانه اسراییل غاصب با محوریت آمریکایی‌ها در فلسطین هستیم.

دبیرکل جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ایالات‌متحده آمریکا طی 44 سال گذشته جنایات وحشیانه و مرگبار متعددی را در سطح ایران و منطقه جنوب غرب آسیا ایجاد کرده است که باید این جنات ها افشاگری شود.

انصاری افزود: آمریکا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل جنایت در دنیای معاصر است و بشر دیروز، امروز و آینده بیشترین ضربه را از تسلیحات مرگبار آن‌ها متحمل شده‌اند.

آمریکا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل جنایت در دنیای معاصر است

ارسال نظرات