۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۴۹۳۶۲
امام جمعه شهرستان ازنا:

جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی است

جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی است
حجت الاسلام سپهوند گفت: جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند،ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان ازنا گفت: جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است که شما دانش آموزان در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کرده تا آینده خود را بسازند و سعادتمند شوند.

وی افزود: دستگاه آموزش و پرورش و خانواده ها در قبال این دانش آموزان معصوم موظف هستند تا به آنان هویت اسلامی و انقلابی ببخشند و در این زمینه باید تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: جشن تکلیف بر شخصیت پاک و پر انرژی دانش آموزان، صحه می‌گذارد و خانواده هم باید در انجام فرائض دینی به آنان کمک کنند.

وی عنوان کرد: این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است که از امروز در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کرده تا آینده خود را بسازند و سعادتمند شوند.

امام جمعه ازنا بیان کرد: اقامه نماز سبب تقویت بنیه دینی دانش اموزان شده و این مهم در مقابله و کاهش با آسیب های اجتماعی موثر است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات