۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۱۹۶
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۱۳)؛

آیت الله موسوی اصفهانی: همه باید برای پرشور کردن انتخابات قدم برداریم

آیت الله موسوی اصفهانی: همه باید برای پرشور کردن انتخابات قدم برداریم
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وظیفه امروز ما نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را شرکت و حضور چشم گیر در پای صندوق های رای دانست و بر لزوم نقش آفرینی همه اقشار جامعه در انتخابات تاکید کرد.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت شرکت باشکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: باید در صحنه های مختلف، همانند 45 سال گذشته و حتی بهتر از آن سال ها، در انتخابات شرکت کرد.

وی افزود: باید هر کدام از ما در حد و توان خود برای پرشور کردن انتخابات قدم برداریم؛ همان گونه که شهدای ما تا پای جان برای انقلاب اسلامی و آرمان های آن سرمایه گذاری کردند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه استقامت و پایداری ملت ایران در راه انقلاب اسلامی ستودنی است، تصریح کرد: وظیفه امروز ما نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت و حضور چشم گیر در پای صندوق های رای است چرا که هر یک رای ما تیری بر قلب دشمن می باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی افرود: مردم با انتخاب کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری کشور نقش دارند، همچنین با انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در واقع در انتخاب رهبر و سرنوشت کشور خود وارد می شوند و تاثیرگذار خواهند بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: چشم دشمن، با حضور مردم در صحنه های مختلف اعم از راهپیمایی ها و انتخابات کور شده و این بار نیز با حضور گسترده در پای صندوق های انتخابات کورتر خواهد شد.

ارسال نظرات